Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Φιμώνουν Τα ΒορειοΗπειρωτικά Ιστολόγια Το Ένα Μετά Το Άλλο.

-"Έκλεισαν" ΒΗπειρωτικό ιστολόγιο με την απειλή του αφορισμού!
-Προσπαθούν με κάθε τρόπο να φιμώσουν τη φωνή των ΒορειοΗπειρωτών.
-Μετά το "Βορειοηπειρώτης" ανέστειλε τη λειτουργία του και το "Όραμα".
-Βαριές κατηγορίες από το "ΑντιΠαρακμή" για την Μητρόπολη Αργυροκάστρου.
-Να πάρει άμεσα θέση η Μητρόπολη Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης. 

Του Τρύφωνα Τιπούρτη.
Σάλο έχει προκαλέσει η "εξαναγκαστική" αναστολή λειτουργίας του δεύτερου, κατά χρονική σειρά, ΒορειοΗπειρωτικού ιστολογίου. 
Είναι φανερό πως επιχειρείται φίμωση των...
Ελλήνων ΒορειοΗπειρωτών. 
Είναι φανερό πως επιχειρείται εκκαθάριση του Ελληνικού στοιχείου, έπειτα μάλιστα και από όλα τα τελευταία συμβάντα στη Βόρειο Ήπειρο. 


Αιτία (τουλάχιστον φανερή) στάθηκε δημοσίευση του ιστολογίου "Το Όραμα" με τίτλο "Ο παπα-Μήτσος, τα παπα-γαλάκια και ο αριστερός ψάλτης". 
Βέβαια η διαμάχη είχε ξεκινήσει προ πολλού. 
Έπειτα από την άρνηση Ιερέα να τέλεσει μνημόσυνο στη μνήμη του εθνομάρτυρα Αριστοτέλη Γκούμα. Είχε ακολουθήσει "ομηρία" του Ιερέα έως ότου τελικά να γίνει τρισάγιο.




Η πράξη του Ιερέα να αρνηθεί να τελέσει μνημόσυνο θεωρήθηκε "εντολή εκ των άνωθεν" δηλαδή από την Μητρόπολη Αργυροκάστρου.
Και αυτό γιατί στο ετήσιο μνημόσυνο του Αριστοτέλη Γκούμα, ο μητροπολίτης Αργυροκάστρου κ.Δημήτριος, είχε διακόψει την Θεία Λειτουργία και αποχώρησε από τον ναό επειδή στο προαύλιό του είχε τοποθετηθεί η προτομή του Αριστοτέλη Γκούμα.
"Μέχρι να απομακρυνθεί η προτομή, ο ναός αυτός δεν θα ξαναλειτουργήσει" είχε δηλώσει τότε ο Μητροπολίτης. 
(ΑΙΣΧΟΣ: Αρνήθηκαν να τελέσουν το μνημόσυνο του εθνομάρτυρα Αριστοτέλη Γκούμα.) 

Όλα τα παραπάνω στάθηκαν αφορμή να δημοσιεύσει "Το Όραμα" άρθρο για το οποίο και πιέστηκε να κλείσει. 
Και μάλιστα με την απειλή του αφορισμού. 

Το ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ στηρίζει τον αγώνα των ελεύθερων και αδέσμευτων ΒορειοΗπειρωτικών ιστολογίων και ενώνει τη φωνή του:

KAΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ.

ΟΧΙ ΣΤΗ ΦΙΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΩΝΩΝ.

ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ.



Αναδημοσιεύουμε άρθρο του εξαιρετικού "ΑντιΠαρακμή", συμφωνούμε απόλυτα με τα γραπτά του και στηρίζουμε τις κινήσεις του. 







Τρύφωνας Τιπούρτης.



======================================================= 

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ από τα Ιστολόγια: με την απειλή του "αφορισμού" έκλεισαν σήμερα βορειοηπειρωτικό ιστολόγιο. 

Ως Αντιπαρακμή, πάντα είμασταν πιστά μέλη της Ορθόδοξης εκκλησίας. Έχουμε βιώσει την αγάπη λειτουργών της, την σχέση με τον Χριστό, με την Παναγία, με τους Αγίους μας, τα μυστήρια, κατανυκτικές Θείες Λειτουργίες, ένα τόσο υπέροχο και ατελείωτο μεγαλείο. Αλλά όπως συνέβαινε ανέκαθεν, υπάρχουν πάντα κάποιοι αθεόφοβοι (συχνά ρασοφόροι), που θέλουν να αντικαταστήσουν την ζεστασιά στο χώρο της εκκλησίας, με δριμύ ψύχος. 

Αυτά που συμβαίνουν στην μητρόπολη Αργυροκάστρου, ξεπερνούν κάθε όριο και κάθε φαντασία. 


  • -Πέρα από τις πολυετείς ευθείες πολιτικές παρεμβάσεις της Μητρόπολης και των ανθρώπων της, στα πολιτικά δρώμενα στο χώρο της Β.Ηπείρου (πχ τα στελέχη του κόμματος ΚΕΑΔ, που πρόσφατα ανακήρυξαν ότι πλέον είναι "Μόνον Ευρωπαίοι", είναι ταυτόχρονα και έμμισθα στελέχη της Μητρόπολης Αργυροκάστρου)

  • -πέρα από την πρόσφατη (πριν μόλις ένα μήνα) άρνησή της Μητρόπολης Αργυροκάστρου, να τελέσει μνημόσυνο εις μνήμην του εθνομάρτυρα Αριστοτέρη Γκούμα, κάτι πρωτοφανές για στην Ορθόδοξη παράδοση (να αρνείται η εκκλησία να τελέσει μνημόσυνο) (διαβάστε αναλυτικά εδώ και δείτε τα βίντεο και τις φωτογραφίες με τα επεισόδια εντός του ναού), 
  •  
  • την άρνηση να διαβαστεί ο λόγος εκπροσώπου των συγγενών, εντός του ναού,

  • -πέρα από την απαίτησή της να αποσυρθεί η προτομή του ήρωα από το προαύλιο του ναού

  • -και την οριστική διακοπή τέλεσης Θείας Λειτουργίας τον Αύγουστο 2011, στο ετήσιο μνημόσυνο του εθνομάρτυρα (επίσης πρωτοφανές στην Ορθόδοξη παράδοση να διακόπτεται στη μέση η Θεία Λειτουργία και να σταματάει τελικά οριστικά, επειδή στο προαύλιο υπήρχε η προτομή του εθνομάρτυρα) δεν τους έφταναν όλα αυτά, τώρα έχουμε και
  •  δεν τους έφταναν όλα αυτά, τώρα έχουμε και

  • -ΑΠΕΙΛΕΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ σε γεροντάκια που σχετίζονται με την εφημερίδα της Βορείου Ηπείρου "Το Όραμα" και με το ομώνυμο ιστολόγιο.

Να επισημάνουμε ότι και δεύτερο αγωνιστικό ιστολόγιο,από το χώρο της Β.Ηπείρου, ο "βορειοηπειρώτης", επίσης ανέστειλε την λειτουργία του πριν 2 μήνες (δείτε την ανακοίνωση αναστολής λειτουργίας του, εδώ)

Απ ότι φαίνεται κάποιοι θέλουν να φιμώσουν κάθε φωνή με στόχο η ενημέρωση από το χώρο της Β.Ηπείρου, να γίνεται αποκλειστικά από πρώην στελέχη του Ενβέρ Χότζα (και από κάποια άλλα που σχετίζονται με το Ελληνικό Υπ.Εξ). 

Ως Ιστολόγιο πριν γράψουμε κάτι, το ελέγχουμε εξονυχιστικά.
Το ότι δεν αποκαλύψαμε τόσα χρόνια τον άθλιο και ανθελληνικό ρόλο που παίζει ο μητροπολίτης Αργυροκάστρου Δημήτριος, το κάναμε για να μην σκανδαλίσουμε τους ασθενείς στην πίστη, βορειοηπειρώτες αδερφούς μας. 

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν γνωρίζουμε ποια πρόσωπα επέλεξε ο μητροπολίτης, τι ήταν όλοι αυτοί στον καιρό του Χότζα, τι συκοφαντίες εξαπολύει ο μητροπολίτης κάθε φορά που τον επισκέπτεται γκρουπ Ελλαδιτών προσκυνητών από την ελεύθερη Ελλάδα, τους αποσχηματισμούς και τις πολύμηνες αργίες σε ιερείς που έχουν μέσα τους Χριστό και Ελλάδα, τις απολύσεις από ιδρύματα της μητρόπολης όσων βορειοηπειρωτών στηρίζουν το κόμμα των Ελλήνων MEGA, τους εκβιασμούς σε συζύγους και συγγενείς ιερέων, κλπ κλπ. ΩΣ ΕΔΩ. 

Η μητρόπολη Αργυροκάστρου δεν διστάζει να χρησιμοποιεί ξεκάθαρα ΨΕΜΑΤΑ για να πετύχει τον σκοπό της. 

Αναδημοσιεύουμε από την τελευταία ανάρτηση του Ιστολογίου "Το Όραμα", "Αναστέλλουμε την λειτουργία του ιστολογίου μας λόγω... αφορισμού!" 
"Αυτό που θα θέλαμε επίσης να γνωστοποιήσουμε και να επισημάνουμε είναι το άθλιο ψέμα που ισχυρίστηκε η Μητρόπολη Αργυροκάστρου στην επιστολή της στο ιστολόγιο μας ώστε να βγει από πάνω: 
"...ο Αρχιεπίσκοπος κ. Αναστάσιος κάλυψε τη δαπάνη για την κατασκευή του τάφου".

Ντροπή σε αυτόν που το έγραψε! (κατά πάσα πιθανότητα ο 'αριστερός ψάλτης').
Την δαπάνη για την κατασκευή του μνήματος του Αριστοτέλη Γκούμα την έκανε οργάνωση που αγωνίζεται για το Βορειοηπειρωτικό με έδρα την Ελλάδα, η οποία δεν ήθελε να γίνει γνωστή η ενέργεια της επειδή ακολουθεί πιστά την εντολή του Ιησού Χριστού "Να μην γνωρίζει η δεξιά την ποιεί η αριστερά".

Η Εκκλησία της Αλβανίας πλήρωσε μόνο για την βάση της προτομής του Χιμαραίου εθνομάρτυρα πάνω από το μνήμα του, κάτι που ήταν υποχρεωμένη να κάνει αφού την είχε εκριζώσει η ίδια από το προαύλιο των Αγίων Πάντων (κατόπιν εντολών και πιέσεων του αριστερού ψάλτη)." 

Δεν μπορούμε να αφήσουμε κανένα συνεπή, σοβαρό, πατριωτικό ιστολόγιο μόνο του.

Ενώνουμε την φωνή μας και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ από τα Βορειοπειρωτικά Ιστολόγια

Επαναλαμβάνουμε κι εμείς, ενώνοντας την φωνή μας με το Ιστολόγιο "Το Όραμα":
"Ο αφορισμός των διαδόχων του Φαν Νόλη βέβαια μας αφήνει ασυγκίνητους, αφού όπως έχουμε εξηγήσει (κι αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος της κατάρας τους) ο πραγματικός μας δεσπότης - πνευματικός πατέρας έχει την προσωρινή του έδρα στην ελεύθερη Ήπειρο." 

 διευκρινήσεις Αντιπαρακμής για τους αναγνώστες μας : 

  •  ο Φαν Νόλι είναι ο Αλβανός που ίδρυσε την παράνομη τότε, Αλβανική εκκλησία.
  • Όσο για τον αληθινό πνευματικό πατέρα της Β.Ηπείρου, την φωνή του οποίου γνωρίζουν οι βορειοηπειρώτες και αυτόν νοιώθουν ως ΑΛΗΘΙΝΟ ποιμένα τους, 
  •  
  • αυτός μέχρι το 1994, ήταν ο αγωνιστής μητροπολίτης Σεβαστιανός 
  •  
  •  και έκτοτε, είναι ο διάδοχός του, αγωνιστής μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως (περιοχή της Β.Ηπείρου), Πωγωνιανής (περιοχή, μισή στην ελεύθερη Ελλάδα και μισή στην σκλαβωμένη Β.Ήπειρο) και Κονίτσης κ. Ανδρέας



ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ

ΟΧΙ στη φίμωση των Ιστολογίων 

Καλούμε ΟΛΑ τα Ιστολόγια να αναδημοσιεύσουν το πογκρόμ εναντίον των ελεύθερων φωνών των Ιστολογίων της Β.Ηπείρου. 

ΑντιΠαρακμή. 

======================================================================= 

Το ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ  δημοσιεύει τις αναρτήσεις του ιστολογίου "Το Όραμα" έτσι ώστε να έχετε μια ολοκληρωμένη εικόνα . 

Διαβάστε την τελευταία ανάρτηση από "το Όραμα".======================================================== 

Αναστέλλουμε την λειτουργία του ιστολογίου μας λόγω... αφορισμού! 

Το τελευταίο μας άρθρο 
Ο παπα-Μήτσος, τα παπα-γαλάκια και ο αριστερός ψάλτης 

Από τις 6 Δεκεμβρίου 2012 είχαμε γράψει σε άρθρο μας ότι: 
"Στην ιστοσελίδα "ΤΟ ΟΡΑΜΑ" αναρτώνται ως γνωστόν πολλά και διάφορα άλλα άρθρα πέραν της έντυπης μηνιαίας εφημερίδας, προκειμένου να καλυφθεί η καθημερινή επικαιρότητα. 
Η σύνταξη της ίδιας εφημερίδας ευθύνεται μόνον για τα άρθρα από την έντυπη έκδοση "ΤΟ ΟΡΑΜΑ". Για κάθε άλλο άρθρο πέραν της έντυπης εκδόσεως δεν φέρει ευθύνη." 

Σε αυτά λοιπόν τα άρθρα μεταξύ άλλων γράφαμε τη γνώμη μας χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος προκειμένου να εκφράσουμε την άποψη μας για τα όσα συμβαίνουν γύρω από τον Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό.
Η έκφραση μας πολλές φορές μπορεί να ξεπερνούσε τα "εσκαμμένα" γιατί πιστεύουμε ακράδαντα ότι "αν δεν σπάσεις αυγά δεν κάνεις ομελέτα", δηλαδή στη συγκεκριμένη περίπτωση να κάνεις ρήξεις με οργανωμένα συμφέροντα και ομάδες, χωρίς να υπολογίζεις οποιοδήποτε κόστος. Φυσικά δεν υπολογίσαμε κανένα κόστος για τον απλούστατο λόγο ότι σε προσωπικό επίπεδο δεν είχαμε να κερδίσουμε απολύτως τίποτα από την ενασχόληση μας με την βορειοηπειρωτική επικαιρότητα, παρά μόνο χάναμε σε χρόνο και ύλη. 

Το μόνο μας "κέρδος" ήταν να μοιραστούμε με τους αναγνώστες του διαδικτύου το Όραμα μας για την βελτίωση του πολιτικού στάτους του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμού και η μόνη μας ικανοποίηση ήταν ότι υπηρετούσαμε την καλύτερη διεκδίκηση των δικαιωμάτων του με μόνο όπλο την αλήθεια. Αυτό αποδεικνύεται ότι στις θέσεις μας δεν βρέθηκε ποτέ κανένα σοβαρό επιχείρημα για να τις αντικρούσει, παρά μόνο συκοφαντίες, ειρωνείες, ύβρεις και απειλές. 

Όμως για να βρει την λύτρωση του ο Ελληνισμός της Βορείου Ηπείρου πίστη μας ήταν και παραμένει ότι πρέπει να απαλλαχτεί πρώτα από τα δεσμά που του έχουν βάλει εθελουσίως οι ντόπιοι κοτζαμπάσηδες που τον εκμεταλλεύονται μόνο και μόνο για να ικανοποιούν τα προσωπικά τους συμφέροντα.
Δυστυχώς σε αυτή την προδοτική αποστολή είχαν πιστό σύμμαχο την αλβανορθόδοξη εκκλησία με την οποία συνδέονται άρρηκτα χάρη στα συγκοινωνούντα δοχεία τους.
Στα δύσκολα λοιπόν οι ντόπιοι ελληνόφωνοι αλβανόδουλοι προεστοί έβαζαν μπροστά την τοπική εκκλησία την οποία και ελέγχουν πλήρως. 

Δεν τους χαριστήκαμε και φυσικό επόμενο ήταν (αφού δεν υπήρχε περίπτωση να τους φοβηθούμε), να εκφοβίσουν μέσω του εντόπιου "πνευματικού πατέρα" τους συντάκτες της εφημερίδας, οι οποίοι είναι άνθρωποι μίας σεβαστής ηλικίας που δεν έχουν εύκαιρη την πρόσβαση στο διαδίκτυο. Έτσι το αξίωμα και η θέση που κατέχει ο παπα - Μήτσος και ο "αριστερός" του ψάλτης ήταν αρκετά για να πιστέψουν κάθε εξωπραγματική συκοφαντία ότι το ιστολόγιο μας "πολεμάει τον Χριστό και την Ελλάδα και υβρίζει την Εκκλησία" και λίγο πολύ να φοβηθούν μέχρι και για τον αφορισμό τους!
Δεν γνωρίζουμε ακόμα για τον τους είπαν ότι κάνουμε και παγανιστικές τελετές για να τους πείσει για το πόσο αντίχριστοι και και ανθέλληνες είμαστε, γιατί από τους σύγχρονους Ρασπούτιν όλα τα περιμένουμε... 

Αφορμή για την τελική επίθεση υπήρξε το άρθρο μας 
Ανακοίνωση-απάντηση της Ι. Μητροπόλεως Αργυροκάστρου στο ιστολόγιο μας σχετικά με το μνημόσυνο του Αρ. Γκούμα - Η απάντηση μας
με το οποίο βάλαμε τα πράγματα στη θέση τους. Επειδή όμως δεν θέλαμε να επεκταθούμε στο συγκεκριμένο γραπτό, μας δίνεται η ευκαιρία να το κάνουμε τώρα.

Ανεπίσημα η ηγεσία της αλβανορθόδοξης εκκλησίας είχε δικαιολογηθεί ότι δεν ήθελε την προτομή του Αριστοτέλη Γκούμα στο προαύλιο του Ιερού Ναού των Αγίων Πάντων στη Χιμάρα επειδή θα εκλαμβανόταν από τους Αλβανούς ως πολιτική και εθνική εμπλοκή της Αρχιεπισκοπής Τιράνων και της Μητρόπολης Αργυροκάστρου που θα δημιουργούσε εντάσεις. 

Η υποκρισία και ο φαρισαϊσμός περισσεύουν φυσικά με αυτή τη στάση αφού είναι γνωστή η θέση που πήραν χωρίς το παραμικρό πρόσχημα οι ρασοφόροι παπα-γαλάκια, κατόπιν εντολής της εκκλησιαστικής ηγεσίας, στα χωριά της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας τόσο στις δημοτικές εκλογές του 2011 όσο και στις βουλευτικές του 2013. 

Η διάδοση της προπαγάνδας από τους ρασοφόρους στο Βούρκο "το νερό στη Φοινίκη δεν το' φερε ο Ζήσος Λούτσης αλλά η Ελλάδα" δεν ήταν μεροληπτική εμπλοκή της εκκλησία στα πολιτικά;
Η διάδοση από τα παπα-γαλάκια της φράσης "το ΜΕΓΚΑ είναι κόμμα του διαβόλου" δεν ήταν πολιτική εμπλοκή;

Όταν ο ίδιος ο αρχιρασοφόρος της περιοχής έλεγε πριν δύο χρόνια στους Χιμαραίους να ψηφίσουν τον εκλεκτό του "αποκλειστικού ηγέτη" που είχε για παπαδάκι δεν ήταν πολιτική εμπλοκή;
Αυτά είναι μερικά από τα παραδείγματα του άκρατου φαρισαϊσμού. 

Κάποιος μπορεί να πει ότι για όλα αυτά δεν ευθύνονται άμεσα οι ίδιοι οι πνευματικοί ταγοί, αλλά ο "αριστερός ψάλτης" που λύνει και δένει σε όλα μέσα στην εκκλησία που ίδρυσε ο Φαν Νόλη.
Όπως και να έχει όμως η ευθύνη δεν μειώνεται όταν έχει δοθεί στον ελληνόφωνο λαϊκό πάσα εξουσία. 
Τώρα αν μας παρουσιάζουν πότε πότε τις διαμαρτυρίες ενός ψευτο-παπά στο Ελμπασάν, δεν πρόκειται να μας συγκινήσει η προβολή ενός γραφικού που θα' θελε να' ναι χαλίφης στη θέση του χαλίφη, γι' αυτό και δεν ασχοληθήκαμε με την ιδιάζουσα αυτή περίπτωση. 

Αυτό που θα θέλαμε επίσης να γνωστοποιήσουμε και να επισημάνουμε είναι το άθλιο ψέμα που ισχυρίστηκε η Μητρόπολη Αργυροκάστρου στην επιστολή της στο ιστολόγιο μας ώστε να βγει από πάνω:
"...ο Αρχιεπίσκοπος κ. Αναστάσιος κάλυψε τη δαπάνη για την κατασκευή του τάφου". 

Ντροπή σε αυτόν που το έγραψε! (κατά πάσα πιθανότητα ο αριστερός ψάλτης) 
Την δαπάνη για την κατασκευή του μνήματος του Αριστοτέλη Γκούμα την έκανε οργάνωση που αγωνίζεται για το Βορειοηπειρωτικό με έδρα την Ελλάδα, η οποία δεν ήθελε να γίνει γνωστή η ενέργεια της επειδή ακολουθεί πιστά την εντολή του Ιησού Χριστού "Να μην γνωρίζει η δεξιά την ποιεί η αριστερά". Η Εκκλησία της Αλβανίας πλήρωσε μόνο για την βάση της προτομής του Χιμαραίου εθνομάρτυρα πάνω από το μνήμα του, κάτι που ήταν υποχρεωμένη να κάνει αφού την είχε εκριζώσει η ίδια από το προαύλιο των Αγίων Πάντων (κατόπιν εντολών και πιέσεων του αριστερού ψάλτη).

Συνεπώς θεωρούμε ότι όλοι αυτοί ρασοφόροι και γενειοφόροι είναι παντελώς ΑΝΑΞΙΟΙ να μας δίνουν την οποιαδήποτε πνευματική συμβουλή και να μας κάνουν την οποιαδήποτε κριτική.

Ο αφορισμός των διαδόχων του Φαν Νόλη βέβαια μας αφήνει ασυγκίνητους, αφού όπως έχουμε εξηγήσει (κι αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος της κατάρας τους) ο πραγματικός μας δεσπότης - πνευματικός πατέρας έχει την προσωρινή του έδρα στην ελεύθερη Ήπειρο. 

Από κει και πέρα η αναστολή λειτουργίας του ιστολογίου "ΤΟ ΟΡΑΜΑ" είναι αναπόφευκτη προκειμένου να σταματήσει να δημιουργεί προβλήματα στον εκδότη και τους συντάκτες της έντυπης έκδοσης της εφημερίδας, τους οποίους έφερνε σε δύσκολη θέση λόγω των πολλών "ακραίων" θέσεων και αναρτήσεων του (σύμφωνα με τους αλβανούς που παρακολουθούσαν προσεκτικά το ιστολόγιο καθώς και τους ελληνόφωνους θολοκουλτουριάρηδες).

Βέβαια αυτό θα σταθεί αφορμή για πανηγύρια από τα έμμισθα παπαγαλάκια - παπαδάκια, τους καντηλανάφτες και τους ψάλτες του ελληνόφωνου αλβανόδουλου κατεστημένου που εδώ και 15 χρόνια θάβει όλο και πιο βαθιά το Βορειοηπειρωτικό, αλλά δίνουμε την υπόσχεση προς κάθε πλευρά ότι ο αγώνας δεν σταματάει εδώ αλλά θα συνεχιστεί ακόμα πιο δυνατός από άλλα μετερίζια. 
Μέχρι τότε, εις το επανιδείν! 

========================================================================

Διαβάστε την επιστολή της Μητρόπολης Αργυροκάστρου στο "Όραμα" (που προηγήθηκε), και την απάντηση του Ιστολογίου: 

Ανακοίνωση-απάντηση της Ι. Μητροπόλεως Αργυροκάστρου στο ιστολόγιο μας σχετικά με το μνημόσυνο του Αρ. Γκούμα - Η απάντηση μας. 

Εκ του γραφείου τύπου της Ορθόδοξης Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Αλβανίας.
orthchal@orthodoxalbania.org 
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ “ΟΡΑΜΑ” 
Ο υποτιμητικός και υβριστικός τρόπος, με τον οποίον αναφέρεσθε (τη Δευτέρα 12 Αυγουστου 2013) στην ηγεσία της Ορθοδόξου Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Αλβανίας, είναι εντελώς άδικος και ανιστόρητος. 

Κατ᾽ αρχήν, ουδεμία εντολή εδόθη από τη Μητρόπολη Αργυροκάστρου ή από την Αρχιεπισκοπή, να μην τελεσθεί μνημόσυνο στον ναό για τον αείμνηστο Αριστοτέλη Γκούμα.

Επιπλέον, από τους πρώτους που αντέδρασαν για τη δολοφονία του Αριστοτέλη Γκούμα ήταν ο Αρχιεπίσκοπος κ. Αναστάσιος, ο οποίος, ευθύς ως πληροφορήθηκε το γεγονός (12.8.2010), έσπευσε να κάνει την εξής δήλωση: 
“Με ιδιαίτερη οδύνη συμμετέχω στον βαθύ πόνο που προκάλεσε η δολοφονία του Αριστοτέλη Γκούμα στη Χειμάρρα. Συλλυπούμαι ολόψυχα την οικογένειά του, δεόμενος, όπως ο Θεός αναπαύσει εν ειρήνη την ψυχή του. Τέτοιες αδικαιολόγητες βίαιες πράξεις, απόλυτα καταδικαστέες από κάθε εχέφρονα, απειλούν να δυναμητίσουν το κλίμα αρμονικής συνυπάρξεως, για το οποίο όλοι οι σώφρονες πολίτες της Αλβανίας έχουν αγωνισθεί. 

Καί ακόμη απειλούν να πυροδοτήσουν νέες συγκρούσεις και μίση στην ευρύτερη περιοχή. 
Στην κρίσιμη, λοιπόν, αυτή στιγμή, απαιτείται από κάθε υπεύθυνο νηφαλιότητα, αποφυγή αυτοδικιών, αναζήτηση της αλήθειας και επιβολή της δικαιοσύνης. Καί ακόμη, επιβάλλεται να ενταθούν ειλικρινείς προσπάθειες, για να εξασφαλισθεί ο σεβασμός της ελευθερίας κάθε πολίτου και όλων γενικώς των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του”. 

Η δήλωση αυτή έγινε αιτία για σκληρή επίθεση εναντίον του Αρχιεπισκόπου από πολλές πλευρές. Ο Ακαδημαικός κ. Φρασερι έγραψε ότι η δήλωση αυτή τον μετέβαλε σε “σφοδρό πολέμιο” του Αρχιεπισκόπου. Καί το κατηγορητήριο έφθασε στο σημείο να ζητείται να εγκαταλείψει ο Αρχιεπίσκοπος την Αλβανία.

Επίσης, ο Αρχιεπίσκοπος κ. Αναστάσιος κάλυψε τη δαπάνη για την κατασκευή του τάφου. επισκέφθηκε, τον Αύγουστο 2012 την οικογένεια του Αριστοτέλη Γκούμα στο σπίτι τους στη Χειμάρρα και τέλεσε μνημόσυνο στον τάφο του.

Γενικά, όσοι Ορθόδοξοι ζούν στην Αλβανία γνωρίζουν ποιοί είναι οι θρησκευτικοί ποιμένες οι οποίοι επί 22 χρόνια μένουν μαζί τους, εκδηλώνοντας με κάθε τρόπο και με συγκεκριμένα έργα, την αγάπη τους και τη συμμετοχή τους στους πόνους και τις αγωνίες τους. 

Όσο για τη φράση, “ότι δεν πρέπει οι Βορειοηπειρώτες να απευθύνονται στην αλβανορθόδοξη εκκλησία του Γιαννουλάτου και του Ντιγκμπασάνη αλλά στην πραγματική τους πνευματική μητέρα, την ιερά Μητρόπολη Δρυινουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης”, η παρότρυνση αυτή αποτελεί δόλια διαστροφή της αλήθειας και ασύστολη περιφρόνηση κάθε Ορθοδόξου δεοντολογίας. 
Τα όρια εκκλησιαστικής δικαιοδοσίας των Ορθοδόξων Αυτοκεφάλων Εκκλησιών και Μητροπόλεων είναι σαφώς καθορισμένα και απαραβίαστα. 

(Εκ της Ι. Μητροπόλεως Αργυροκάστρου) 
19.8.2013 

Η απάντηση μας: 
Η αντίδραση του Αρχιεπισκόπου Τιράνων και πάσης Αλβανίας Αναστασίου στην δολοφονία του Αριστοτέλη Γκούμα ήταν η πλέον αρμόζουσα. Από κει και πέρα οι Αλβανοί φυσικό ήταν να ενοχληθούν αφού ακόμα και μια έκφραση συμπάθειας για κάθε τι που αφορά τον Ελληνισμό, άμεσα ή έμμεσα, θα το εκλάβουν ως πρόκληση.

Όμως αυτό που δεν περίμενε η Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Αλβανίας ήταν οι διαστάσεις που θα λάμβανε το τραγικό αυτό γεγονός για τον Ελληνισμό, αφού η μνήμη του Αριστοτέλη Γκούμα όχι μόνο δεν ξεχάστηκε αλλά αποτελεί πρότυπο εθνικής αυτοθυσίας και ηρωισμού τρία χρόνια μετά. 

Η Εκκλησία της Αλβανίας λοιπόν θέλοντας να μην θεωρηθεί ότι έχει συμμετοχή στις εκδηλώσεις μνήμης για τον Χιμαραίο εθνομάρτυρα, που αναπόφευκτα έχουν εθνικό παλμό, και προσπαθώντας να τηρήσει τις δικές της ισορροπίες στην αλβανική κοινωνία, αποφεύγει ως ο διάβολος το λιβάνι κάθε ανάμειξη με ότι θα μπορούσε να σχετιστεί ως εθνικό μνημόσυνο για έναν Έλληνα Βορειοηπειρώτη. 

Κανείς δεν έχει ξεχάσει την απαράδεκτη και προκλητική στάση του Μητροπολίτη Αργυροκάστρου κ. Δημητρίου στο μνημόσυνο για τον έναν χρόνο από τη δολοφονία του Αριστοτέλη Γκούμα, στον Ιερό Ναό των Αγίων Πάντων, στις 7 Αυγούστου 2011.


Πριν λίγες ημέρες ήρθε να προστεθεί και η άρνηση του εφημέριου της Χιμάρας να τελέσει το μνημόσυνο για τα τρία χρόνια του Εθνομάρτυρα, ένας γεγονός αδιαμφισβήτητο και με πολλούς μάρτυρες για το οποίο όμως το Γραφείο Τύπου της Ορθόδοξης Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Αλβανίας και η Ιερά Μητρόπολη Αργυροκάστρου δεν δίνει σαφείς εξηγήσεις, παρά μόνο περιγράφει κάποια άλλα γεγονότα, υπεκφεύγοντας να απαντήσει επί της ουσίας. 

Αφού δεν δόθηκε εντολή για κάτι τέτοιο, τότε τι ακριβώς συνέβη; 
Δεν είναι λίγο περίεργο όλες οι "παρεξηγήσεις" και τα "ευτράπελα" να συμβαίνουν κάθε φορά που πρέπει να γίνει επιμνημόσυνη δέηση για τον Αριστοτέλη Γκούμα;
Όπως βέβαια δεν απάντησαν ποτέ ανοικτά για τον λόγο που ξηλώθηκε η προτομή του Αριστοτέλη Γκούμα από τον χώρο μεταξύ του Ιερού Ναού Αγίων Πάντων και του ελληνικού σχολείου. 

Γι' αυτό λοιπόν επειδή οι κύριοι Γιαννουλάτος και Ντιγκμπασάνης βρίσκονται σε δύσκολη θέση εντός της αλβανικής κοινωνίας, δεν είμαστε καθόλου απέναντι στην άποψη ότι η Εκκλησία στη Βόρειο Ήπειρο πρέπει να τηρεί και τον εθναρχικό της ρόλο όπως έπραξε και στον Αυτονομιακό Αγώνα του 1914.

Επειδή λοιπόν είμαστε πολύ καλά ενημερωμένοι ιστορικά και εκκλησιαστικά, γνωρίζουμε ότι οι περιοχές του Αργυροκάστρου, του Δελβίνου, των Αγ. Σαράντα, της Χιμάρας και της Πρεμετής, πριν την δημιουργία του αλβανικού κράτους και τον σχηματισμό των συνόρων ανήκαν στην Ιερά Μητρόπολη Δρυϊνουπόλεως. Μάλιστα σύμφωνα με απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος την 10η Μαρτίου 1936, η πλήρης ονομασία ήταν Ιερά Μητρόπολη Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής, Χειμάρρας, Κουρέντων καί Κονίτσης.

Εξάλλου ο εκάστοτε Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως φέρει έως και σήμερα τον τίτλο του "Υπερτίμου και Εξάρχου πάσης Βορείου Ηπείρου". 

Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Αλβανίας ως γνωστόν ιδρύθηκε από τον ηγέτη του αλβανικού εθνικισμού Φαν Νόλη το 1923 (η οποία αναγνωρίστηκε από το Οικουμενικό Πατριαρχείο το 1937) προκειμένου να αποσπάσει το ορθόδοξο στοιχείο, που κατά συντριπτική πλειοψηφία ζει στη Βόρειο Ήπειρο, από τον Ελληνισμό. Από το 1916 βέβαια οι Αλβανοί μαζί με τους Ιταλούς είχαν φροντίσει να απελάσουν τον Μητροπολίτη Δρυϊνουπόλεως Βασίλειο, ώστε να διαμορφώσουν την κατάσταση σύμφωνα με τα συμφέροντα τους 

Γι' αυτό λοιπόν τα όρια των Μητροπόλεων και των Εκκλησιών γνωρίζουμε ότι υπαγορεύονται ουσιαστικά από τις εκάστοτε πολιτικές συνθήκες και μόνο "σαφώς καθορισμένα και απαραβίαστα" δεν είναι, ειδικά στα Βαλκάνια κατά το πέρασμα των αιώνων. 

Ο Αρχιεπίσκοπος Τιράνων λοιπόν και όσοι διοικητικά και πνευματικά Μητροπολίτες υπάγονται σε αυτόν, μπορούν να συνεχίσουν να είναι πνευματικοί πατέρες των Ορθόδοξων Αλβανών, αλλά οι Έλληνες Βορειοηπειρώτες έχουν κάθε δικαίωμα να απευθύνονται και πάλι στην δική τους ιστορική Μητρόπολη και στον πνευματικό τους πατέρα τον Μητροπολίτη Δρυϊνουπόλεως, Υπέρτιμο και Έξαρχο πάσης Βορείου Ηπείρου. 

Από την άλλη μην ξεχνάμε ότι ο Αρχιεπισκόπος Αναστάσιος και ο Μητροπολίτης Δημήτριος, όσο άγιες προσωπικότητες και να είναι, δεν θα ζουν αιώνια και κατ' επέκταση δεν θα είναι εσαεί στους θρόνους τους. 
Κάποιοι άλλοι θα τους διαδεχθούν οι οποίοι πιθανότατα δεν θα γνωρίζουν καν την ελληνική γλώσσα. Και ο νοών νοείτο... 


ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΛΛΑΣ


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο