Βιώνουμε αυτή την περίοδο την ανάγκη των γελωτοποιών που ανακάλυψαν το τέχνασμα του πρωτογενούς πλεονάσματος της Γενικής Κυβέρνησης, να μας πείσουν να μην ακούμε τις σειρήνες των δανειστών των οποίων τις εντολές εκτελούν,
Βιώνουμε τις ανάγκες των γονιών, που να αποθέσουν τα παιδιά τους για έξη με επτά ώρες αφού τέλειωσε το καλοκαίρι και πρέπει να ενταχθούν στις ανάγκες μόρφωσης, που είναι αναγκαίες για να γίνει κάποιος αύριο μορφωμένος άνεργος ή άβουλος μισθωτός δούλος του εργοδότη του,
Βιώνουμε το κλείσιμο κρατικών βιομηχανικών μονάδων με στόχο την εκποίηση τους και μαζί με αυτήν, την εκποίηση της ελληνικής γης και οικονομίας σε τρίτους,
Βιώνουμε τις αντιδράσεις και τις οργανωμένες αντιστάσεις των εκπαιδευτικών που εναντιώνονται στην θέσπιση ενός συστήματος ταξικής εκπαίδευσης και αποκλεισμού των παιδιών με φτωχά εισοδήματα, τα οποία είναι χρήσιμα ως ανειδίκευτα εργατάκια προς εκμετάλλευση έναντι των παιδιών με πλούσια εισοδήματα και των προνομίων σε μια καλοπληρωμένη εργασία,
Βιώνουμε τον άλογο λόγο μερίδας συμπολιτών μας σε κάθε πόλη για «ανοικτά σχολεία», για «νεκρές» γλώσσες , για «συντεχνιακές» και πολιτικά τροφοδοτούμενες απεργίες, επειδή βολεύονται μέσα στον κομματικό τους πατριωτισμό πιστεύοντας πως θα είναι εξαιρέσιμοι της γκιλοτίνας του Σαμαρά, του Γεωργιάδη, του Μητσοτάκη, του Στουρνάρα.
Θεωρείται αυτονόητο δικαίωμα στο κάθε κόμμα που συγκροτεί κυβέρνηση να σχεδιάζει και να πράττει πολιτικές οι οποίες αντλούν δικαίωμα εξουσίας πάνω στον λαό, από το σύνολο εξουσιών οι οποίες, σύμφωνα και με το Σύνταγμα, πηγάζουν από τον λαό.
Όμως καθόλου δεν θεωρείται αυτονόητο ότι το δικαίωμα της Κυβέρνησης πρέπει να συναντιέται με τις εξουσίες που πηγάζουν από τον λαό.
Θεωρείται αυτονόητο η κυβέρνηση να ορίζει το κοινό συμφέρον αλλά απαγορεύεται στον λαό είτε να υπαγορεύσει το κοινό συμφέρον ή να το διαβουλευτεί ή να το διεκδικήσει.
Θεωρείται αυτονόητο η κυβέρνηση να κλείνει Νοσοκομεία και σχολεία, αλλά δεν θεωρείται αυτονόητο στον πολίτη να αρνηθεί την καταβολή των φόρων αφού μειώνεται δραστικά το ανταποδοτικό όφελος.
Θεωρείται αυτονόητο η κυβέρνηση να εκβιάζει τις κοινωνικές ομάδες και να διαβουλεύεται μαζί τους υπό το κράτος νόμων που ψηφίζει, ζητώντας τους να υποκύψουν στον νόμο και στο κοινό συμφέρον απεμπολώντας τα δικαιώματα τους, αλλά δεν είναι αυτονόητο οι εργαζόμενοι να απεργούν είτε παραμονές εξετάσεων των μαθητών είτε στην έναρξη του σχολικού έτους.
Θεωρείται αυτονόητος της φύσης της αστυνομίας να δέρνει τους εργαζόμενους απεργούς ή να επιστρατεύονται οι απεργοί, αλλά δεν θεωρείται αυτονόητο το δικαίωμα των εργαζομένων να προστατεύουν την οικογένειά τους, το εισόδημά τους τα δικαιώματα τους και να τα διεκδικούν ή και να τα επιβάλλουν.
Θεωρείται αυτονόητο πως ο λαός πρέπει να κάνει θυσίες πληρώνοντας τα κεφάλαια που κατασπάραξαν οι επιχειρηματίες και οι τραπεζίτες καθώς και οι πολιτικές ελίτ και καταχρέωσαν το κράτος με δάνεια, αλλά δεν θεωρείται αυτονόητο να αρνηθεί ο λαός να συμμετέχει στην λεηλασία του ή να εξαναγκάσει την Κυβέρνηση σε παραίτηση ή να διεκδικήσει μια άλλη Κυβέρνηση.
Παρακολουθώ αυτές τις μέρες, κυρίως από το ραδιόφωνο, απόψεις περί του εκπαιδευτικού συστήματος, περί της ανάγκης να είναι συνεργάσιμο με τις ανάγκες των επιχειρήσεων, για το δικαίωμα της απεργίας των καθηγητών και της ταυτόχρονης ανάγκης της λειτουργίας των σχολείων και τόσα άλλα μέχρι και την αγανάκτηση της κοροϊδίας από τον καταγέλαστο Πρωθυπουργό περί πλεονάσματος.
Μεταξύ άλλων και η Ρεπούση!
Παρατηρώ όμως πως οι περισσότεροι που επικοινωνούν με τις ραδιοφωνικές εκπομπές, μέσα από την απόγνωση με την οποία ερεθίζονται και εξαναγκάζονται είτε να φωνάξουν είτε να διατυπώσουν μια γνώμη, μιλούν περισσότερο με την λογική των συναισθημάτων τους και ότι τους έχει διεγείρει παρά με την λογική του νου τους.
Σχεδόν η πλειοψηφία έχει εκπαιδευτεί να ακούει και να βλέπει με τα αυτιά και τα μάτια, με εικόνες και κίνηση χειλιών και χεριών. Έτσι αρκετοί από αυτούς μηρυκάζουν απόψεις ή αιρετικές δοξασίες χωρίς να έχουν την δυνατότητα να επεξεργαστούν με την λογική όσα ακούν ή βλέπουν. Αν μέσα σε αυτό προσθέσει κανείς και την ελλιπή γνώση ή την ημιμάθεια που αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα των περισσοτέρων, τότε το αποτέλεσμα δεν είναι λιγότερο αποκρουστικό από ένα πολύνεκρο τρομοκρατικό κτύπημα.
Κάποιο γνωστό ξόανο της επιστημονικής κοινότητας και βουλευτής μίλησε για την νεκρή γλώσσα των Αρχαίων Ελληνικών και των λατινικών.
Μια διευκρίνηση σχετική με την "νεκρή" γλώσσα. Επιστημονικά ορίζεται μια γλώσσα νεκρή όταν δεν παράγει προτάσεις. Η Ρεπούση όμως δεν λέει αυτό. Η Ρεπούση μιλά για την αποϊδεολογικοποίηση της γλώσσας.
Να ‘σου λοιπόν μηρυκαστικά από όλες τις Τάξεις που έσπευσαν να συμφωνήσουν μαζί της.
Πόση ντροπή για το κοινοβούλιο, αλλά και για την επιστημονική κοινότητα να ακούγονται αυτές οι δοξασίες σκοταδισμού και να υιοθετούνται από υπάνθρωπα ανθρωπάκια , τα οποία σπεύδουν με περισσή περηφάνια να επιδείξουν το τσουβάλι με ροκανίδια που έχουν αντί για εγκέφαλο.
Να λοιπόν ένα παράδειγμα ντροπής που διαδραματίστηκε πριν αρκετά χρόνια, μάλλον κατά την αρχική περίοδο Πρωθυπουργίας Σημίτη.
Σε μια επίσκεψη Ευρωβουλευτών στην χώρα μας, μια παρέα Ισπανών θέλουν πάνε στην Ακρόπολη. Βρισκόμενοι στην πλατεία Συντάγματος ρωτούν στα Αρχαία Ελληνικά, όχι στα Ισπανικά, αλλά στα αρχαία ελληνικά ένα από τους περιπτεράδες των περιπτέρων της πλατείας, πώς να πάνε στην Ακρόπολη.
Πιστεύοντας πως οι Έλληνες που είναι τόσο πολύ υπερήφανοι για την καταγωγή τους ασφαλώς και θα γνώριζαν αρχαία ελληνικά, έμεινα κατάπληκτοι όταν άκουσαν τον περιπτερά να τους εξηγεί στα …. αγγλικά, πως δεν μιλάει την Αγγλική γλώσσα.
Στο επίσημο δείπνο που παρέθεσε το βράδυ της ίδιας μέρας η κυβέρνηση, οι Ισπανοί εξιστόρησαν το γεγονός. Γέλασαν όλοι και μαζί με αυτούς γελούσαν και οι γελοίοι που μας Κυβερνούσαν.
Τέτοια εκπαίδευση, τέτοια παιδεία φαντάζονται οι κάθε καραγκιόζηδες Υπουργοί και Πρωθυπουργοί μεταχειριζόμενοι την εκπαίδευση, τις γνώσεις, την γλώσσα και την παιδεία ως αυτοδίδακτοι κουρείς στου κασίδη το κεφάλι.
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Βιώνουμε τις ανάγκες των γονιών, που να αποθέσουν τα παιδιά τους για έξη με επτά ώρες αφού τέλειωσε το καλοκαίρι και πρέπει να ενταχθούν στις ανάγκες μόρφωσης, που είναι αναγκαίες για να γίνει κάποιος αύριο μορφωμένος άνεργος ή άβουλος μισθωτός δούλος του εργοδότη του,
Βιώνουμε το κλείσιμο κρατικών βιομηχανικών μονάδων με στόχο την εκποίηση τους και μαζί με αυτήν, την εκποίηση της ελληνικής γης και οικονομίας σε τρίτους,
Βιώνουμε τις αντιδράσεις και τις οργανωμένες αντιστάσεις των εκπαιδευτικών που εναντιώνονται στην θέσπιση ενός συστήματος ταξικής εκπαίδευσης και αποκλεισμού των παιδιών με φτωχά εισοδήματα, τα οποία είναι χρήσιμα ως ανειδίκευτα εργατάκια προς εκμετάλλευση έναντι των παιδιών με πλούσια εισοδήματα και των προνομίων σε μια καλοπληρωμένη εργασία,
Βιώνουμε τον άλογο λόγο μερίδας συμπολιτών μας σε κάθε πόλη για «ανοικτά σχολεία», για «νεκρές» γλώσσες , για «συντεχνιακές» και πολιτικά τροφοδοτούμενες απεργίες, επειδή βολεύονται μέσα στον κομματικό τους πατριωτισμό πιστεύοντας πως θα είναι εξαιρέσιμοι της γκιλοτίνας του Σαμαρά, του Γεωργιάδη, του Μητσοτάκη, του Στουρνάρα.
Θεωρείται αυτονόητο δικαίωμα στο κάθε κόμμα που συγκροτεί κυβέρνηση να σχεδιάζει και να πράττει πολιτικές οι οποίες αντλούν δικαίωμα εξουσίας πάνω στον λαό, από το σύνολο εξουσιών οι οποίες, σύμφωνα και με το Σύνταγμα, πηγάζουν από τον λαό.
Όμως καθόλου δεν θεωρείται αυτονόητο ότι το δικαίωμα της Κυβέρνησης πρέπει να συναντιέται με τις εξουσίες που πηγάζουν από τον λαό.
Θεωρείται αυτονόητο η κυβέρνηση να ορίζει το κοινό συμφέρον αλλά απαγορεύεται στον λαό είτε να υπαγορεύσει το κοινό συμφέρον ή να το διαβουλευτεί ή να το διεκδικήσει.
Θεωρείται αυτονόητο η κυβέρνηση να κλείνει Νοσοκομεία και σχολεία, αλλά δεν θεωρείται αυτονόητο στον πολίτη να αρνηθεί την καταβολή των φόρων αφού μειώνεται δραστικά το ανταποδοτικό όφελος.
Θεωρείται αυτονόητο η κυβέρνηση να εκβιάζει τις κοινωνικές ομάδες και να διαβουλεύεται μαζί τους υπό το κράτος νόμων που ψηφίζει, ζητώντας τους να υποκύψουν στον νόμο και στο κοινό συμφέρον απεμπολώντας τα δικαιώματα τους, αλλά δεν είναι αυτονόητο οι εργαζόμενοι να απεργούν είτε παραμονές εξετάσεων των μαθητών είτε στην έναρξη του σχολικού έτους.
Θεωρείται αυτονόητος της φύσης της αστυνομίας να δέρνει τους εργαζόμενους απεργούς ή να επιστρατεύονται οι απεργοί, αλλά δεν θεωρείται αυτονόητο το δικαίωμα των εργαζομένων να προστατεύουν την οικογένειά τους, το εισόδημά τους τα δικαιώματα τους και να τα διεκδικούν ή και να τα επιβάλλουν.
Θεωρείται αυτονόητο πως ο λαός πρέπει να κάνει θυσίες πληρώνοντας τα κεφάλαια που κατασπάραξαν οι επιχειρηματίες και οι τραπεζίτες καθώς και οι πολιτικές ελίτ και καταχρέωσαν το κράτος με δάνεια, αλλά δεν θεωρείται αυτονόητο να αρνηθεί ο λαός να συμμετέχει στην λεηλασία του ή να εξαναγκάσει την Κυβέρνηση σε παραίτηση ή να διεκδικήσει μια άλλη Κυβέρνηση.
Παρακολουθώ αυτές τις μέρες, κυρίως από το ραδιόφωνο, απόψεις περί του εκπαιδευτικού συστήματος, περί της ανάγκης να είναι συνεργάσιμο με τις ανάγκες των επιχειρήσεων, για το δικαίωμα της απεργίας των καθηγητών και της ταυτόχρονης ανάγκης της λειτουργίας των σχολείων και τόσα άλλα μέχρι και την αγανάκτηση της κοροϊδίας από τον καταγέλαστο Πρωθυπουργό περί πλεονάσματος.
Μεταξύ άλλων και η Ρεπούση!
Παρατηρώ όμως πως οι περισσότεροι που επικοινωνούν με τις ραδιοφωνικές εκπομπές, μέσα από την απόγνωση με την οποία ερεθίζονται και εξαναγκάζονται είτε να φωνάξουν είτε να διατυπώσουν μια γνώμη, μιλούν περισσότερο με την λογική των συναισθημάτων τους και ότι τους έχει διεγείρει παρά με την λογική του νου τους.
Σχεδόν η πλειοψηφία έχει εκπαιδευτεί να ακούει και να βλέπει με τα αυτιά και τα μάτια, με εικόνες και κίνηση χειλιών και χεριών. Έτσι αρκετοί από αυτούς μηρυκάζουν απόψεις ή αιρετικές δοξασίες χωρίς να έχουν την δυνατότητα να επεξεργαστούν με την λογική όσα ακούν ή βλέπουν. Αν μέσα σε αυτό προσθέσει κανείς και την ελλιπή γνώση ή την ημιμάθεια που αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα των περισσοτέρων, τότε το αποτέλεσμα δεν είναι λιγότερο αποκρουστικό από ένα πολύνεκρο τρομοκρατικό κτύπημα.
Κάποιο γνωστό ξόανο της επιστημονικής κοινότητας και βουλευτής μίλησε για την νεκρή γλώσσα των Αρχαίων Ελληνικών και των λατινικών.
Μια διευκρίνηση σχετική με την "νεκρή" γλώσσα. Επιστημονικά ορίζεται μια γλώσσα νεκρή όταν δεν παράγει προτάσεις. Η Ρεπούση όμως δεν λέει αυτό. Η Ρεπούση μιλά για την αποϊδεολογικοποίηση της γλώσσας.
Να ‘σου λοιπόν μηρυκαστικά από όλες τις Τάξεις που έσπευσαν να συμφωνήσουν μαζί της.
Πόση ντροπή για το κοινοβούλιο, αλλά και για την επιστημονική κοινότητα να ακούγονται αυτές οι δοξασίες σκοταδισμού και να υιοθετούνται από υπάνθρωπα ανθρωπάκια , τα οποία σπεύδουν με περισσή περηφάνια να επιδείξουν το τσουβάλι με ροκανίδια που έχουν αντί για εγκέφαλο.
Να λοιπόν ένα παράδειγμα ντροπής που διαδραματίστηκε πριν αρκετά χρόνια, μάλλον κατά την αρχική περίοδο Πρωθυπουργίας Σημίτη.
Σε μια επίσκεψη Ευρωβουλευτών στην χώρα μας, μια παρέα Ισπανών θέλουν πάνε στην Ακρόπολη. Βρισκόμενοι στην πλατεία Συντάγματος ρωτούν στα Αρχαία Ελληνικά, όχι στα Ισπανικά, αλλά στα αρχαία ελληνικά ένα από τους περιπτεράδες των περιπτέρων της πλατείας, πώς να πάνε στην Ακρόπολη.
Πιστεύοντας πως οι Έλληνες που είναι τόσο πολύ υπερήφανοι για την καταγωγή τους ασφαλώς και θα γνώριζαν αρχαία ελληνικά, έμεινα κατάπληκτοι όταν άκουσαν τον περιπτερά να τους εξηγεί στα …. αγγλικά, πως δεν μιλάει την Αγγλική γλώσσα.
Στο επίσημο δείπνο που παρέθεσε το βράδυ της ίδιας μέρας η κυβέρνηση, οι Ισπανοί εξιστόρησαν το γεγονός. Γέλασαν όλοι και μαζί με αυτούς γελούσαν και οι γελοίοι που μας Κυβερνούσαν.
Τέτοια εκπαίδευση, τέτοια παιδεία φαντάζονται οι κάθε καραγκιόζηδες Υπουργοί και Πρωθυπουργοί μεταχειριζόμενοι την εκπαίδευση, τις γνώσεις, την γλώσσα και την παιδεία ως αυτοδίδακτοι κουρείς στου κασίδη το κεφάλι.
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!
Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.