Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

«Δεν θα είμαι εδώ… πήρα τα χάπια μου και θα πεθάνω σύντομα»



Το μήνυμα στο facebook που πέρασε απαρατήρητο!

Αν και είχε περίπου χίλιους φίλους στο facebook, εντούτοις ούτε ένας δεν ενδιαφέρθηκε για το μήνυμα θανάτου που άφησε στη σελίδα της η Simone Back.



Η 42χρονη βρετανή έγραψε «Δεν θα είμαι εδώ… πήρα τα χάπια μου και θα πεθάνω σύντομα», ενώ λίγα λεπτά αργότερα πόσταρε ακόμη ένα μήνυμα: «Πήρα όλα μου τα χάπια και θα είμαι νεκρή σύντομα. Αντίο σε όλους σας».



Ωστόσο, αντί να προσπαθήσει κάποιος να σώσει τη γυναίκα, η οποία φοβόταν ότι η φίλη της την κορόιδευε, εντούτοις μερικά από τα σχόλια των φίλων της στο facebook ήταν: «Λέει ότι παίρνει υπερβολική χρήση όλη την ώρα, αλλά ψεύδεται». Λίγο μετά κάποιος απάντησε: «Ελπίζω η Simone να λέει ψέματα, αλλιώς κάποιος από σας θα νοιώθει τύψεις αύριο».



http://www.newsbeast.gr/world/arthro/101999/den-tha-eimai-edo-pira-ta-hapia-mou-kai-tha-pethano-sudoma/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο