Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Αμνηστία ζητά τώρα ο Σάββας Ξηρός!

Δηλώνει μετανιωμένος για την τρομοκρατική δράση του και τονίζει: «Αυτό που θα άλλαζα, αν μπορούσα, θα ήταν να μην έχω αφαιρέσει ζωή»

Αμνηστία αντί επικηρύξεων, για τα μέλη της της 17Ν ζητά ο Σάββας Ξηρός υποστηρίζοντας ότι «η κοινωνία και η πολιτεία θα έχουν να κερδίσουν περισσότερα απο αυτό. Ετσι κι αλλιώς, όλοι έχουμε εκτίσει πολύ μεγάλο μέρος των ποινών μας», ενώ επαναλαμβάνει ότι ο κύκλος της οργάνωσης «έχει κλείσει» και πως «τώρα είναι η εποχή για μαζική και όχι ατομική δράση».

Μιλώντας στην «Εφημερίδα των Συντακτών» ο Σάββας Ξηρός ξεκαθαρίζει ότι διαφωνεί με την επανεργοποίηση του αδελφού του Χριστόδουλου υποστηρίζοντας ότι «την περίοδο που έδρασε η 17Ν δεν φαινόταν τόσο πολύ ούτε η διαφθορά ούτε το πόσο ανάξιο είναι το πολιτικό προσωπικό να διαχειριστεί τις καταστάσεις της χώρας. Ετρεχαν τότε τα δανεικά και ζούσαν όλοι σε μια γυάλα ευδαιμονίας. Σήμερα πια όλα αυτά φαίνονται. Ο κόσμος είναι πιο συνειδητοποιημένος και δεν χρειάζεται κανένα να του υποδείξει τρόπους αντίδρασης. Τώρα είναι εποχή για μαζική και όχι ατομική δράση».

Πέραν αυτών, κρατά αποστάσεις απο τις απόψεις Γιωτόπουλου περι εμπλοκής μυστικών υπηρεσιών στην απόδραση Χριστόδουλου Ξηρού, αναφέροντας ότι «ο Γιωτόπουλος ζει στην πιο σκληρή απομόνωση απο όλους μας. Δεν ξέρω αν έχει πλήρη συνείδηση της κατάστασης που επικρατεί στην φυλακή ή που τις βρήκε τις πληροφορίες για να πει κάτι τέτοιο».

Ο Σάββας Ξηρός δηλώνει οτι έχει μετανιώσει για την τρομοκρατική δράση και πως «αυτό που θα άλλαζα αν μπορούσα, απο αυτή την ιστορία θα ήταν να μην έχω αφαιρέσει ζωή. Αυτό θα με κυνηγάει για πάντα και δεν μπορώ να κάνω και τίποτα για να το αλλάξω», ενώ αναφορικά με τις ποινές που τους έχουν επιβληθεί σημειώνει: «Στην ουσία αυτή την τιμωρία την περίμενα όλη μου την ζωή. Κάποιος που παλεύει για καλύτερη ζωή, όταν καταφεύγει σε ακραίες μεθόδους θα πρέπει να αποδεχθεί ότι σε κάποιο σημείο θα υποστεί και τις συνέπειες». Τέλος, επικαλούμενος τα σοβαρά προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει – όπως αναφέρει ο ίδιος έχει χάσει το σύνολο σχεδόν της όρασής του και κοιμάται όρθιος λόγω αναπνευστικών προβλημάτων – ζητά «να μου επιτρέψουν να νοσηλευτώ στο σπίτι μου... έχω ήδη σηκώσει δυσανάλογο βάρος σε σχέση με τη συμμετοχή και το ρόλο μου στη 17Ν. Πιστεύω πως έχω ήδη εκπληρώσει τις ποινικές αξιώσεις της πολιτείας».

eirinika



Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο