Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Ο ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

Είμαι Εθνικιστής!
Είμαι εγώ που κλείνω μέσα μου τη δύναμη της φυλής μου. Είμαι εγώ που νοιώθω μέσα μου το νεύρο και τα βιώματα αιώνων. Τη ζωντανή παρουσία γενεών, που πέρασαν χαράσοντας βαθειά αυλάκια, για να βρίσκουν το δρόμο τα άλλα Εθνη.
Είμαι εγώ, που με κεντρίζει αδιάκοπα η Αποστολή μου και είναι έντονη μέσα μου, όπως οι κτύποι της καρδιάς μου.
Είμαι εγώ, που δεν περιμένω καθοδήγηση! Μα φτιάχνω μόνος μου, αυτό που έχω καθορίσει σαν “ζειν”, τον αγώνα μου.
Είμαι εγώ, που θεωρώ τη ζωή μου πολύτιμη, γιατί είμαι ταγμένος σ΄έναν ιερό σκοπό.
Είμαι εγώ, που κρατώ το λάβαρο και οι άλλοι με ακολουθούν. Είμαι ο Ξεσηκωμός!
Είμαι εγώ, που κεντρίζω τους κοιμισμένους, τους επαναπαυμένους, τους βολεμένους. Είμαι ο Επαναστάτης!
Είμαι εγώ, που καλύπτω τους κουρασμένους, τους λαβωμένους μέχρι να ξαποστάσουν. Είμαι ο Συναγωνιστής!
Είμαι εγώ το ξέσπασμα ανθρώπου γεννημένου ελεύθερου, που προσπαθούν να τον κάνουν δούλο. Είμαι η Οργή!
Είμαι εγώ, ο θεματοφύλακας αρχέγονων αξιών και ιδεών. Είμαι ο Συνεχιστής!
Είμαι εγώ, που οραματίζομαι να διαμορφώσω το αύριο. Μια νέα πραγματικότητα, που θα κυβερνούν οι αξίες του Ελληνισμού και θα κυριαρχεί ο Ηρωϊκός Άνθρωπος.
Είμαι εγώ ο Εθνικιστής.


ΕΛΛΑΣ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο