Γράφει ο Βησσαρίων Μπακόλας.Ο Μαρξισμός ως υλιστική θεωρία περιεβλήθη με την αίγλη της παγκοσμιότητας με τις Διεθνιστικές Πρακτικές και την Παιδαγωγική του Μίσους. Περισσότερα για αυτή την παιδαγωγική προσέγγιση στις σελίδες 283-287 της 5ης έκδοσης του καταπληκτικού βιβλίου του Νικολάου Βασιλειάδη « Το λυκόφως του Μαρξισμού» που προέβλεπε από πολλά χρόνια την κατάρρευσή του.
Αυτή η επικίνδυνη Παιδαγωγική προσέγγιση του Μίσους τώρα με την νέα Παγκοσμιοποίηση χρησιμοποιείται για τη χειραγώγηση Νεολαίας και Πληθυσμών από τους έμπειρους στα σοσιαλιστικά Πολιτικούς της Αλβανίας των Σκοπίων, των...
Τούρκων κ.λ.π. .
Ασκώντας ταυτόχρονα και Εξωτερική Πολιτική με την διαστροφή της Ιστορίας,( Πολιτικής, απελευθερωτικής, πολιτιστικής) και της Γεωγραφίας ( Εθνολογικής κυρίως) εργάζονται για την βίαιη αλλαγή συνόρων στην Χερσόνησο του Αίμου.
Ευνοούνται και δυστυχώς υποκινούνται εκτός από τις παράδοξες και λεγόμενες μη κερδοσκοπικές οργανώσεις ΜΚΟ και από την θεωρία του Τούρκου Υπουργού Εξωτερικών Νταβούτογλου που στο βάθος παράγει Γενοκτονίες.
Διεθνείς Συμμορίες με με Προσωπεία δήθεν Επιστημονικά ασκούν επιρροές σε Κυβερνήσεις και εκμεταλλεύονται την Εθνική Συνείδηση σε κοινωνικά στρώματα ιδιαίτερα στα Βαλκάνια.
Η Ελλάδα οφείλει να απαντήσει πρώτα στα Εσωτερικά αυτά Προσωπεία,τα πράγματι πρακτορικά και ισχυρά και να τα αποκαλύψει. Μετά να στραφεί στους Ιθύνοντας των γειτόνων για πραγματική συμφιλίωση σε Δημοκρατικά πλαίσια.
Ως εμπειρογνώμων προς αυτή την κατεύθυνση με την ιδιότητα του Ειδικού Παρέδρου υπέβαλα και ένα σχέδιο στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο με αριθ. Πρωτ.3732 την 9η Νοεμβρίου 1992 που ακόμα διατηρεί τον ενδιαφέρον και την επικαιρότητα.
Αυτό το σχέδιο αφορούσε την Επιστημονική Συγκριτική προσέγγιση των Εκπαιδευτικών Συστημάτων των Γειτονικών Χωρών με την Ελλάδα.
Τόνιζα τότε ότι αυτά τα επεξεργασμένα ευρήματα θα ήσαν χρήσιμα στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, στο Υπουργείο Παιδείας, στο Υπουργείο Εξωτερικών και στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.
Επειδή ποτέ δεν πήρα απάντηση γραπτή ή προφορική από κανέναν , επειδή ίσως και από αυτό εξαναγκάστηκα σε πρόωρη υπηρεσιακή παραίτηση το έφερα στη δημοσιότητα μετά από 8 χρόνια τον Ιανουάριο του 2000 στο Περιοδικό Ηπειρωτική Εταιρεία Αθηνών τ.260.
Ποτέ δεν αξιώθηκα καμιάς απαντήσεως και για άλλα σοβαρά Εθνικά Θέματα εκτός του προηγουμένου. Οι Ηγέτες των γειτόνων με τους εδώ πράκτορες και προδότες της Χώρας μας γνωρίζουν γνωρίζουν τα εσωτερικά μας και ασκούν ανεπίτρεπτες επεμβάσεις και στη Χώρα μας.
Το σχέδιο Σόρος και της CDRSEE με εργαλεία την Ιστορία και την Γεωγραφία βρίσκεται σε εξέλιξη στην γειτονική μας Αλβανία.
Οι Οργανώσεις στην Ελλάδα μαζί με όλα τα ΜΜΕ αυτές τις μέρες που θα ανοίξουν τα σχολεία,οι γονείς και δάσκαλοι, οι συνδικαλιστές, όλοι, θα βοηθήσουν στον χαβαλέ για τα σχολικά βιβλία και τις φωτοτυπίες μόνο.
Αυτή η επικίνδυνη Παιδαγωγική προσέγγιση του Μίσους τώρα με την νέα Παγκοσμιοποίηση χρησιμοποιείται για τη χειραγώγηση Νεολαίας και Πληθυσμών από τους έμπειρους στα σοσιαλιστικά Πολιτικούς της Αλβανίας των Σκοπίων, των...
Τούρκων κ.λ.π. .
Ασκώντας ταυτόχρονα και Εξωτερική Πολιτική με την διαστροφή της Ιστορίας,( Πολιτικής, απελευθερωτικής, πολιτιστικής) και της Γεωγραφίας ( Εθνολογικής κυρίως) εργάζονται για την βίαιη αλλαγή συνόρων στην Χερσόνησο του Αίμου.
Ευνοούνται και δυστυχώς υποκινούνται εκτός από τις παράδοξες και λεγόμενες μη κερδοσκοπικές οργανώσεις ΜΚΟ και από την θεωρία του Τούρκου Υπουργού Εξωτερικών Νταβούτογλου που στο βάθος παράγει Γενοκτονίες.
Διεθνείς Συμμορίες με με Προσωπεία δήθεν Επιστημονικά ασκούν επιρροές σε Κυβερνήσεις και εκμεταλλεύονται την Εθνική Συνείδηση σε κοινωνικά στρώματα ιδιαίτερα στα Βαλκάνια.
Η Ελλάδα οφείλει να απαντήσει πρώτα στα Εσωτερικά αυτά Προσωπεία,τα πράγματι πρακτορικά και ισχυρά και να τα αποκαλύψει. Μετά να στραφεί στους Ιθύνοντας των γειτόνων για πραγματική συμφιλίωση σε Δημοκρατικά πλαίσια.
Ως εμπειρογνώμων προς αυτή την κατεύθυνση με την ιδιότητα του Ειδικού Παρέδρου υπέβαλα και ένα σχέδιο στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο με αριθ. Πρωτ.3732 την 9η Νοεμβρίου 1992 που ακόμα διατηρεί τον ενδιαφέρον και την επικαιρότητα.
Αυτό το σχέδιο αφορούσε την Επιστημονική Συγκριτική προσέγγιση των Εκπαιδευτικών Συστημάτων των Γειτονικών Χωρών με την Ελλάδα.
Τόνιζα τότε ότι αυτά τα επεξεργασμένα ευρήματα θα ήσαν χρήσιμα στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, στο Υπουργείο Παιδείας, στο Υπουργείο Εξωτερικών και στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.
Επειδή ποτέ δεν πήρα απάντηση γραπτή ή προφορική από κανέναν , επειδή ίσως και από αυτό εξαναγκάστηκα σε πρόωρη υπηρεσιακή παραίτηση το έφερα στη δημοσιότητα μετά από 8 χρόνια τον Ιανουάριο του 2000 στο Περιοδικό Ηπειρωτική Εταιρεία Αθηνών τ.260.
Ποτέ δεν αξιώθηκα καμιάς απαντήσεως και για άλλα σοβαρά Εθνικά Θέματα εκτός του προηγουμένου. Οι Ηγέτες των γειτόνων με τους εδώ πράκτορες και προδότες της Χώρας μας γνωρίζουν γνωρίζουν τα εσωτερικά μας και ασκούν ανεπίτρεπτες επεμβάσεις και στη Χώρα μας.
Το σχέδιο Σόρος και της CDRSEE με εργαλεία την Ιστορία και την Γεωγραφία βρίσκεται σε εξέλιξη στην γειτονική μας Αλβανία.
Οι Οργανώσεις στην Ελλάδα μαζί με όλα τα ΜΜΕ αυτές τις μέρες που θα ανοίξουν τα σχολεία,οι γονείς και δάσκαλοι, οι συνδικαλιστές, όλοι, θα βοηθήσουν στον χαβαλέ για τα σχολικά βιβλία και τις φωτοτυπίες μόνο.
Για το Περιεχόμενο των Βιβλίων μούγγα.. Των γειτόνων Διαστροφή και Μίσος.
Παλλήνη 8 Σεπτεμβρίου 2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!
Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.