Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Ερωτώ εγώ. Ο φτωχός στον νου ( και όχι μόνο ).



Γράφει ο Λυσίας




Το ότι ζούμε, σε εποχές, όπου ο καθένας μας σερβίρει, με τυμπανοκρουσίες, την δική του τρέλα, αυτό δεν χωράει καμία αμφιβολία.


Ζούμε μια εποχή παράνοιας, διανθισμένης με μπόλικη καχυποψία. Αφού αυτή μας δίδαξαν, με τα έργα τους, οι κυβερνώντες, τα τελευταία 15-20 χρόνια.

Διαβάζω πως ο φλύαρος και υβριστής ( όταν πρόκειται για την οργάνωση ¨ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ¨ ) Ρέππας, εξήγγειλε την συνέχιση κατασκευής, των νέων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων και άλλων ανάλογων τεχνικών έργων, αρκετών δις., που αποτελούν την χαρά του ΑΚΤΩΡΑ και των θυγατρικών του κοινοπραξιών.

Και απορώ, εγώ ο αφελής και φτωχός στον νου ( και όχι μόνο ) πολίτης : Αφού λεφτά δεν υπάρχουν, πως θα χρηματοδοτηθούν αυτά τα έργα;

Λένε….. κι ακούω, εγώ ο…........ φτωχός στον νου, πως οι χαμηλοσυνταξιούχοι των 400 και 500 ευρώ, λόγω έλλειψης χρημάτων, χάσανε το ΕΚΑΣ τους.

Χάσανε, την ισχνή εκείνη οικονομική ενίσχυση, που τους δίνανε για το πετρέλαιο. Και τόσα άλλα…….

¨Ακούω¨ πως κόπηκαν οι κατοχυρωμένοι και από τον Μεταξά(!!!) ακόμα, οι 13ος και 14ος μισθοί.

Τα ¨ δώρα ¨ που αφαιρέθηκαν, χάρη στην Εθνική μας φτώχεια, την οποία προκάλεσαν οι ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ. Αφαιρέθηκάν ακόμα, τεράστια ποσά, αναγκαία για την στήριξη της ΥΓΕΙΑΣ, της ΠΑΙΔΕΙΑΣ, της ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ…… επειδή ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ( αφού τα έφαγαν οι ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ)…… Που θα βρεθούν τόσα χρήματα για τους δρόμους; Τους οποίους τους θέλουν φυσικά, για να τους εμπορευτούν, με ….. κιόσκια διοδίων, ανά 30 χιλιόμετρα…..

Να υποθέσω, εγώ, ο φτωχός στον νου ( και όχι μόνο ) πως τα δημόσια έργα ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ, λόγω κανόμας και ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗΣ ΥΠΕΡΚΟΣΤΟΛΟΓΙΣΗΣ, από την…. γνωστή…… αρσενική Φρειδερίκη, που εδώ και 30 χρόνια, έχει πάρει την ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΡΓΟΛΑΒΙΑ τους;

Ε ναι, αλλά τότε, εγώ ο φτωχός στον νου ( και όχι μόνο ) πειναλέων Έλλην, δεν έχω το ίδιο δικαίωμα με τον αείμνηστο εκείνον Κωνσταντίνο Καραμανλή, να ρωτήσω με την εύγλωττη απορία μου:

ΠΟΙΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ;



ΛΥΣΙΑΣ



Αναρτήθηκε από kafeneio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο