Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Παραιτήθηκε από το Εθνικό Συμβούλιο ΠΑΣΟΚ ο πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ

Παραιτήθηκε από μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, ο πρόεδρος της ΠΑΣΕΓΕΣ, Τζανέτος Καραμίχας. Την παραίτησή του γνωστοποίησε με επιστολή του προς τον πρωθυπουργό και πρόεδρο του κόμματος, Γιώργο Παπανδρέου. Ως αιτία της παραίτησης αναφέρεται το σχέδιο νόμου για τις αγροτικές συνεταιριστικές οργανώσεις, το οποίο έχουν απορρίψει οι συνεταιριστικές οργανώσεις, και έχει κρίνει αντισυνταγματικό, με γνωμοδότηση του, ο καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου του Πανεπιστημίου Αθηνών Ν. Αλιβιζάτος.
Στην επιστολή του ο κ. Καραμίχας επισημαίνει: «Με την θεσμική μου ιδιότητα ως προέδρου της ΠΑΣΕΓΕΣ, αλλά κυρίως ως συνεταιριστή αδυνατώ να συναινέσω σ΄ ένα νομοσχέδιο, το οποίο καταργεί τον πλέον δημοκρατικό, κοινωνικοοικονομικό θεσμό, που είναι ο Συνεταιρισμός.
Για τον λόγο αυτό, παραιτούμαι από την θέση μου, ως μέλος του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ και δηλώνω ότι θα αγωνιστώ μαζί με τους Συνεταιριστές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για να αποτρέψω την θεσμική αυτή εκτροπή.
Η δημοκρατική μου ευαισθησία και η συνεταιριστική μου ιδεολογία που συνιστούν την ταυτότητά μου, επιβάλλουν να το πράξω».
Η συζήτηση του σχεδίου νόμου ξεκινά σήμερα, Τετάρτη 26 Ιουλίου, στην Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, όπου θα καταθέσουν τις απόψεις τους οι κοινωνικοί φορείς, μεταξύ των οποίων θα υπάρχει και η σχετική παρέμβαση του προέδρου της ΠΑΣΕΓΕΣ.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο