Ο τρόπος με τον οποίο επιλέγει να ασκεί κυβερνητική εξουσία ο υπουργός Γιάννης Ραγκούσης προδίδει απωθημένα. Και παραπέμπει κάπου ανάμεσα σε μνημονιακό γενίτσαρο που δίνει διαπιστευτήρια στην τρόικα και σε επαρχιώτη πολιτευτή που μαγεύτηκε από τις σειρήνες του νεοφιλελευθερισμού.
Οι Έλληνες ταξιτζήδες, ίσως να μην είναι οι πλέον καλότροποι άνθρωποι αυτού του πλανήτη. Πιθανόν και να μην υπήρξαν απόλυτα τυπικοί στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Ούτε αποτελούν υπόδειγμα κυκλοφοριακής αγωγής. Η αλήθεια όμως είναι μία: Στο ελληνικό ταξί δεν κινδυνεύεις ! Ούτε μεθυσμένο οδηγό συναντάς, ούτε φτάνεις στον προορισμό σου έντρομος με σφήνες και παράβαση των ορίων ταχύτητας. Αυτό άλλωστε αποδεικνύει και η στατιστική των τροχαίων.
Η μειωμένη παραβατικότητα στην οδική συμπεριφορά των Ελλήνων αυτοκινητιστών, βρίσκεται σε απόλυτη συνάρτηση με την αξία του άυλου περιουσιακού στοιχεία της άδειας του ταξί. Κανείς στοιχειωδώς σώφρων, δεν διακινδυνεύει να χάσει την περιουσία του καταστρατηγώντας βασικούς κανόνες της επαγγελματικής του ιδιότητας. Γι αυτό λοιπόν οι Έλληνες ταξιτζήδες τηρούν τις μίνιμουμ, αλλά και ουσιώδεις προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος τους.
Επιπλέον υπάρχει και μία άλλη αλήθεια. Στην διάρκεια της τελευταίας πενταετίας οι υπηρεσίες βελτιώθηκαν εντυπωσιακά, χωρίς την ευθέως ανάλογη αύξηση των κομίστρων. Τα οχήματα εκσυγχρονίστηκαν και χρόνος αναμονής για τον πελάτη μειώθηκε δραστικά. Αντίθετα και αυξήθηκε δραστικά ο χρόνος αναμονής του ταξιτζή μέχρι να βρεί κούρσα μπορεί να περιμένει μία και δύο ώρες στα αεροδρόμια και τις πιάτσες.
Ειδικά στην περιοχή της Αττικής δεν υπήρχε κανένας λόγος για αύξηση του αριθμού των αδειών. Το άνοιγμα των επαγγελμάτων δεν γίνεται επειδή επιβάλλεται από μία ανώτερη φιλοσοφική αρχή και από τον νόμο των αγορών που λέει ότι ο καθένας μπορεί να κάνει ότι δουλειά θέλει. Η απελευθέρωση υπόκειται στον νόμο του κορεσμού. Αυτού που απλά ονομάζουμε «πληθυσμιακό κριτήριο».
Το νομοσχέδιο Ραγκούση, στην πραγματικότητα εξοντώνει τους ταξιτζήδες με την μορφή που τους ξέραμε σήμερα. Και σε καμία, μα καμία περίπτωση δεν εγγυάται βελτίωση των υπηρεσιών για το καταναλωτικό κοινό.
Επί της ουσίας ο κ. Ραγκούσης επιβάλει(άγνωστο με ποιό σκεπτικό…)την απόλυτη καρτελοποίηση του κλάδου και την συνακόλουθη προλεταριοποίηση του επαγγέλματος «οδηγός ταξί». Αν αυτό ονομάζεται μεταρρύθμιση, άξιος ο μισθός του υπουργού και των «συμβούλων» του…
Γιώργος Χαρβαλιάς
antinews
αἰέν ἀριστεύειν
Οι Έλληνες ταξιτζήδες, ίσως να μην είναι οι πλέον καλότροποι άνθρωποι αυτού του πλανήτη. Πιθανόν και να μην υπήρξαν απόλυτα τυπικοί στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Ούτε αποτελούν υπόδειγμα κυκλοφοριακής αγωγής. Η αλήθεια όμως είναι μία: Στο ελληνικό ταξί δεν κινδυνεύεις ! Ούτε μεθυσμένο οδηγό συναντάς, ούτε φτάνεις στον προορισμό σου έντρομος με σφήνες και παράβαση των ορίων ταχύτητας. Αυτό άλλωστε αποδεικνύει και η στατιστική των τροχαίων.
Η μειωμένη παραβατικότητα στην οδική συμπεριφορά των Ελλήνων αυτοκινητιστών, βρίσκεται σε απόλυτη συνάρτηση με την αξία του άυλου περιουσιακού στοιχεία της άδειας του ταξί. Κανείς στοιχειωδώς σώφρων, δεν διακινδυνεύει να χάσει την περιουσία του καταστρατηγώντας βασικούς κανόνες της επαγγελματικής του ιδιότητας. Γι αυτό λοιπόν οι Έλληνες ταξιτζήδες τηρούν τις μίνιμουμ, αλλά και ουσιώδεις προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος τους.
Επιπλέον υπάρχει και μία άλλη αλήθεια. Στην διάρκεια της τελευταίας πενταετίας οι υπηρεσίες βελτιώθηκαν εντυπωσιακά, χωρίς την ευθέως ανάλογη αύξηση των κομίστρων. Τα οχήματα εκσυγχρονίστηκαν και χρόνος αναμονής για τον πελάτη μειώθηκε δραστικά. Αντίθετα και αυξήθηκε δραστικά ο χρόνος αναμονής του ταξιτζή μέχρι να βρεί κούρσα μπορεί να περιμένει μία και δύο ώρες στα αεροδρόμια και τις πιάτσες.
Ειδικά στην περιοχή της Αττικής δεν υπήρχε κανένας λόγος για αύξηση του αριθμού των αδειών. Το άνοιγμα των επαγγελμάτων δεν γίνεται επειδή επιβάλλεται από μία ανώτερη φιλοσοφική αρχή και από τον νόμο των αγορών που λέει ότι ο καθένας μπορεί να κάνει ότι δουλειά θέλει. Η απελευθέρωση υπόκειται στον νόμο του κορεσμού. Αυτού που απλά ονομάζουμε «πληθυσμιακό κριτήριο».
Το νομοσχέδιο Ραγκούση, στην πραγματικότητα εξοντώνει τους ταξιτζήδες με την μορφή που τους ξέραμε σήμερα. Και σε καμία, μα καμία περίπτωση δεν εγγυάται βελτίωση των υπηρεσιών για το καταναλωτικό κοινό.
Επί της ουσίας ο κ. Ραγκούσης επιβάλει(άγνωστο με ποιό σκεπτικό…)την απόλυτη καρτελοποίηση του κλάδου και την συνακόλουθη προλεταριοποίηση του επαγγέλματος «οδηγός ταξί». Αν αυτό ονομάζεται μεταρρύθμιση, άξιος ο μισθός του υπουργού και των «συμβούλων» του…
Γιώργος Χαρβαλιάς
antinews
αἰέν ἀριστεύειν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!
Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.