Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Μ. Σεφερλής: «Όλοι γελούσαν στο θέατρο και ο πατέρας μου έκλαιγε»

Για το θέατρο, την οικογένεια του αλλά και για το πόσο εμπνέονται οι κωμικοί από την κατάσταση που επικρατεί αυτήν την στιγμή στην πολιτική μίλησε ο
Μάρκος Σεφερλής στην Φαίη Μαυραγάνη σε «ΠΡΩΤΟ ΕΝΙΚΟ» στο studio του Focus Web TV.Μ.Σεφερλής: «Αυτή η κατάσταση που επικρατεί στην πολιτική, για εμάς τους κωμικούς είναι τροφή, αλλά δεν παύει να μ ενοχλεί πολύ σαν πολίτη. Σκοπός της ζωής μου είναι να κάνω τον κόσμο να γελάει. Το θέατρο είναι ψυχοθεραπευτικό.  Θέλω ένα δεύτερο παιδί. Στο θέατρο όλοι γελούσαν αλλά ο  πατέρας μου έκλαιγε ….. από συγκίνηση. Η μαμά μου ήταν αυτή που διαπίστωσε πρώτη το ταλέντο μου».   Δείτε το απόσπασμα της εκπομπής  σε «Πρώτο Ενικό» πατώντας

http://www.focuswebtv.gr/ondemand.aspx?1KAqFex04bxqY%2bQ2w2%2bklayY3afCmcFxJqjwEZHVQvcHsvA38w8hFXJhc30AM4cT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο