Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Δήλωση Δημάρχου Τανάγρας «Σχετικά με την εμπλοκή του ονόματός του σε υποτιθέμενη λίστα, ελεγχόμενη από το Σ.Δ.Ο.Ε.»

Την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012 η ιστοσελίδα ZOUGLA.GR ανήρτησε υποτιθέμενο δημόσιο έγγραφο («λίστα») το οποίο κατονόμαζε 45 πρόσωπα, μεταξύ των οποίων και το δικό μου (με την ιδιότητα του τ. Δημάρχου Σχηματαρίου), ως ελεγχόμενα από το Σ.Δ.Ο.Ε.
Καταγγέλλω σπίλωση του ονόματος και της προσωπικότητας μου, καθότι τέτοιου είδους κατασκευασμένες πληροφορίες που διοχετεύονται ασύστολα και ανεξέλεγκτα σε διαδικτυακούς τόπους, προσβάλουν βάναυσα την προσωπικότητά μου, ως οικογενειάρχη, πολιτικού και επιστήμονα.
Παρόμοιες λίστες είναι δυνατόν να προέρχονται από καταγγελίες «γνωστών – αγνώστων» κύκλων που προσπαθούν , με δόλια μέσα και «πενιχρή» συνείδηση να πετύχουν ίσως ό,τι δεν αποκόμισαν σε εκλογικές αναμετρήσεις.
Απαντώ ότι όσοι επιχειρούν να εξυπηρετήσουν τους προσωπικούς τους στόχους σπιλώνοντας ονόματα και συνειδήσεις, θα έρθουν αντιμέτωποι με τη Δικαιοσύνη και θα διαψευσθούν.
Σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά, πρέπει όλοι μας να ελεγχόμεθα διεξοδικά και συστηματικά.
Σε κάθε περίπτωση ,δηλώνω ότι η περιουσιακή μου κατάσταση, αποτυπώνεται επακριβώς και με πλήρη διαφάνεια στα «πόθεν έσχες» που έχω καταθέσει και τα οποία είναι στην διάθεση των αρμόδιων ελεγκτικών Αρχών. Σε κάθε περίπτωση διαβεβαιώνω τους πολίτες ότι μέλημά μου είναι η πρόοδος του τόπου μας, αντιπαλεύοντας την δυσμενή οικονομική συγκυρία αλλά και την συνακόλουθη αξιακή παρακμή που μαστίζουν την χώρα μας . Αυτόν τον σκοπό ακολούθησα ως Δήμαρχος Σχηματαρίου. Στον ίδιο σκοπό έχω ταχθεί και ως Δήμαρχος Τανάγρας.
Τέλος, έχω ζητήσει από τις αρμόδιες αρχές να προβούν άμεσα και διεξοδικά σε πλήρη οικονομικό και περιουσιακό μου έλεγχο.
Επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμη περαιτέρω ενέργεια μου.  
 Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΑΝΑΓΡΑΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ



Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva nikolas blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο