Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ-Δείτε το πρώτο της εξώφυλλο το 1988!

Ένα τουίτ που την συγκίνησε πολύ, έλαβε η Ελένη Μενεγάκη εχθές το μεσημέρι στην εκπομπή της.

Αποστολέας του μηνύματος και ιδιαιτέρως της φωτογραφίας που συμπεριλάμβανε ήταν το ladynews.gr, το οποίο βρήκε το πρώτο εξώφυλλο της παρουσιάστριας. Πρόκειται για το εξώφυλλο που έκανε η Ελένη Μενεγάκη το 1988 στο περιοδικό «Τέταρτο», με άλλο χρώμα στα μαλλιά και πρωτοεμφανιζόμενη στο χώρο.
«Που το βρήκες ρε παιδί μου αυτό το εξώφυλλο; Εγώ δεν το έχω», είπε η παρουσιάστρια και συνέχισε λέγοντας «Πολλά δεν έχω αλλά αυτό ήταν το πρώτο μου και το ήθελα».










RADAR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο