Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Ράλι Ακρόπολις: 2η ημέρα

ΒΙΝΤΕΟ-Ράλι Ακρόπολις: 2η ημέρα

Η δεύτερη και μεγαλύτερη σε μήκος ημέρα του Ράλι Ακρόπολις 2013 έδειξε τα στοιχεία που έχουν δώσει το χαρακτήρα ενός από τα πιο σκληρά Ράλι παγκοσμίως, αλλά όλοι λατρεύουν αν τρέχουν στις απίστευτης ομορφιάς ειδικές διαδρομές.

Η δεύτερη ημέρα περιλάμβανε τέσσερις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, άλλες εκ των οποίων γρήγορες και τεχνικές, άλλες τόσο σκληρές, που έφεραν τα πληρώματα απέναντι σε τακτικές επιβίωσης, κάτι που αποδεικνύεται και από τον αριθμό των κλαταρισμένων ελαστικών αλλά και σπασμένων αναρτήσεων.

Από νωρίς το πρωί το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στη μάχη της κορυφής, ανάμεσα στους Evgeny Novikov και Jari-Matti Latvala. Εντυπωσιακό ήταν το ξεκίνημα του νεαρού Ρώσου αλλά και του Jari-Matti Latvala, που σημείωσαν τον ίδιο χρόνο στην 1η ειδική. Τα μοναδικά συμβάντα στην ειδική ήταν τα δύο τετ-α-κε του Khalid Al Qassimi.

Ο Novikov έδειξε έτοιμος να αντεπεξέλθει στην αντεπίθεση του Φινλανδού οδηγού της Volkswagen Motorsport, όμως στη 2η ε.δ. της ημέρας χτύπησε σε μια πέτρα, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να αλλάξει τον τροχό του Fiesta, αλλά και να «πληγώσει» την ανάρτηση του Ford Fiesta RS WRC, πέφτοντας σε εκείνο το σημείο στην 8η θέση. Έτσι, ο Novikov έχασε πολύτιμο χρόνο και μαζί την 1η θέση, στην οποία αναρριχήθηκε ο Latvala.

Από εκείνο το σημείο και έπειτα, ο οδηγός της VW όχι μόνο παρέμεινε επικεφαλής της κατάταξης, αλλά και κατάφερε να διευρύνει τη διαφορά του από τον 2ο, πλέον, Dani Sordo, ολοκληρώνοντας την ημέρα 1:04.1 εμπρός από τον Ισπανό.

Ο οδηγός της Citroen προσπάθησε να ακολουθήσει το ρυθμό του Latvala και να τον πιέσει, διεκδικώντας φυσικά τη νίκη, αλλά, όταν δέχτηκε ότι αυτό είναι αδύνατο, αποφάσισε να μη ρισκάρει. Άλλωστε, ένα πιθανό λάθος θα είχε ως αποτέλεσμα η Citroen να χάσει πολύτιμους βαθμούς για τον τίτλο των Κατασκευαστών, και αυτό είναι κάτι που η γαλλική ομάδα δε θέλει σε καμία περίπτωση. Ο Jari-Matti Latvala σημείωσε την 50ή νίκη ειδικής του Polo R WRC σε 95 συμμετοχές στο φετινό πρωτάθλημα.

Την πρώτη 3άδα στη Γενική κατάταξη έπειτα από δύο ημέρες κλείνει ο νεαρός Βέλγος Thierry Neuville, ο οποίος σε όλη τη διάρκεια της ημέρας προσπάθησε να αποφύγει τα λάθη και να μη ρισκάρει να χάσει τη θέση του.

Ενδιαφέρουσα μάχη, όμως, είχαμε για την 4η θέση ανάμεσα στους Nasser Al Attiyah και Andreas Mikkelsen, με Ford Fiesta WRC και VW Polo R WCR, αντίστοιχα. Αρχικά ο νεαρός Νορβηγός ήταν μπροστά, αλλά ένα πρόβλημα στα φρένα τον έριξε πίσω από τον οδηγό από το Κατάρ. Από εκείνο το σημείο οι δυο τους πίεσαν στο όριο, με τον Ολυμπιονίκη του Λονδίνου στη σκοποβολή, Nasser Αl Attiyah, να βρίσκεται μόλις 25 δευτερόλεπτα μπροστά από τον οδηγό της VW.

Τα δεύτερα περάσματα από τις ειδικές ήταν πολύ σκληρά για αυτοκίνητα και πληρώματα, με αποτέλεσμα ο στην όγδοη ειδική ο Khalid Al Qassimi εγκατέλειψε, αφού τουμπάρισε, μόλις 500 μ. μετά την εκκίνηση της ειδικής.

Το απόγευμα η βροχή έκανε την εμφάνιση της και δημιούργησε σπάνιας ομορφιάς καταστάσεις στο συνήθως καυτό Ακρόπολις. Ο Sebastien Ogier επωφελήθηκε της βροχής, που έπιασε τους περισσότερους αγωνιζόμενους στην ειδική, και σημείωσε τον 1ο ταχύτερο χρόνο του στο 59ο Ράλι Ακρόπολις στην 10η και τελευταία ειδική της ημέρας ενώ οι Mikko Hirvonen και Andreas Mikkelsen έχασαν χρόνο, εξαιτίας κλαταρισμένου ελαστικού.



Έτσι οι ανακατατάξεις συνεχίστηκαν και στη 2η ημέρα του Ράλι Ακρόπολις, χωρίς κανένας να μπορεί να εγγυηθεί ότι αύριο θα παραμείνουν όπως είναι τα πράγματα. Ο καιρός για αύριο αναμένεται κυρίως ηλιόλουστος με περιοδικές νεφώσεις να μην επηρεάζουν τον αγώνα, όπως η σημερινή βροχή.

Στην κατηγορία του WRC-2 ο πρώην πιλότος της Formula 1, Robert Kubica, παραμένει στην κορυφή της κατάταξης, οδηγώντας ένα Citroen DS3 RRC και πραγματοποιώντας έναν πολύ καλό αγώνα μέχρι στιγμής. Παράλληλα, o Ισπανός Jose Antonio Suarez δείχνει το δρόμο στην κατηγορία των νέων οδηγών (Junior WRC,) με τα Ford Fiesta R2.

Η σημερινή , τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές συνολικού μήκος 83,2 χιλιομέτρων. Μάλιστα, η καταληκτική ειδική διαδρομή του αγώνα, Λουτράκι 2, με μήκος 30 χιλιομέτρων, θα αποτελέσει και την Power Stage, από την οποία οι τρεις πρώτοι θα αποκομίσουν επιπλέον βαθμούς για το Πρωτάθλημα Οδηγών.

ΠΗΓΗ:AutoBlog.gr

ΠΗΓΗ ΒΙΝΤΕΟ:YOUTUBE

ΧΡΗΣΤΗΣ: bestofrallylive

enikos

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο