Ορατός είναι ο κίνδυνος για την Ελλάδα να μη διοργανώσει την επόμενη χρονιά, το ράλι «Ακρόπολις», το αθλητικό γεγονός με το μεγαλύτερο εκτός συνόρων βεληνεκές, από το 1951 μέχρι σήμερα.
Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, ο εθνικός μας αγώνας δεν θα συμπεριληφθεί στο αγωνιστικό ημερολόγιο του 2014, γεγονός που σημαίνει ότι η χώρα μας ίσως δεν καταφέρει να γιορτάσει την επέτειο των 60 ετών του «ράλι των Θεών».
Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, ο εθνικός μας αγώνας δεν θα συμπεριληφθεί στο αγωνιστικό ημερολόγιο του 2014, γεγονός που σημαίνει ότι η χώρα μας ίσως δεν καταφέρει να γιορτάσει την επέτειο των 60 ετών του «ράλι των Θεών».
Η κόντρα που έχει ξεσπάσει...
Όπως αναφέρουν με το ρεπορτάζ και καθώς και δημοσιεύματα που κάνουν τον γύρο του κόσμου, βασικός λόγος για τον αποκλεισμό είναι, τόσο το οικονομικό μέρος όσο και η κόντρα που έχει ξεσπάσει μεταξύ της ΕΛΠΑ και της Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Η μεν ΕΛΠΑ έχει την άδεια τέλεσης των αγώνων και την εκπροσώπηση της FIA στην Ελλάδα («Pouvoir Sportif»,) άρα είναι και ο εκπρόσωπος στη FIA στη χώρα, η δε παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου έχει αναλάβει την διοργάνωση των ελληνικών αγώνων...
Όπως φαίνεται όμως, η τελευταία, έχοντας και την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, επιθυμεί να πάρει από την ΕΛΠΑ το «Pouvoir Sportif» και να είναι αυτή ο κύριος εκπρόσωπος. Καθώς όμως, κανείς από την ΕΛΠΑ δεν δείχνει διατεθειμένος να μείνει στην... απ' έξω, η κόντρα δεν άργησε να έρθει, με ό,τι φυσικά φέρνει μαζί της.
Μάλιστα οι δύο πλευρές έχουν ανταλλάξει και επιστολές με την FIA ενημερώνοντας αμφότερες ότι έχουν το πάνω χέρι στην Ελλάδα.
Η πρώτη επιστολή που απέστειλε στη FIA ο προιστάμενος της διεύθυνσης της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού Τρύφων Ζαχαρόπουλος που ενημερώνει ότι εκπρόσωπος της Ελλάδος είναι η ομοσπονδία.
Πατήστε στη διπλανή εικόνα για να διαβάσετε το σχετικό έγγραφο του Υπουργείου.
Η δεύτερη επιστολή που απέστειλε στη FIA η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, Αυτή τη φορά την υπογράφει ο ίδιος ο Υπουργός, Γιάννης Ανδριανός. Πατήστε στη διπλανή εικόνα για να διαβάσετε το σχετικό έγγραφο του Υπουργείου.
Η επιστολή της παγκόσμιας ομοσπονδίας αυτοκινήτου (FIA) προς τον αντιπρόεδρο της ΕΛΠΑ Χρήστο Αποστολίδη, που του ζητά να ξεκαθαρίσει η κατάσταση για το ποιος έχει το πάνω χέρι. Σημειωτέον πως η επιστολή αποστέλλεται και στον Βασίλη Δεσποτόπουλο που βρίσκεται στα... μαχαίρια με τον κ. Αποστολίδη. Πατήστε στη διπλανή εικόνα για να διαβάσετε το σχετικό έγγραφο του Υπουργείου.
Όπως αναφέρουν με το ρεπορτάζ και καθώς και δημοσιεύματα που κάνουν τον γύρο του κόσμου, βασικός λόγος για τον αποκλεισμό είναι, τόσο το οικονομικό μέρος όσο και η κόντρα που έχει ξεσπάσει μεταξύ της ΕΛΠΑ και της Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Η μεν ΕΛΠΑ έχει την άδεια τέλεσης των αγώνων και την εκπροσώπηση της FIA στην Ελλάδα («Pouvoir Sportif»,) άρα είναι και ο εκπρόσωπος στη FIA στη χώρα, η δε παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου έχει αναλάβει την διοργάνωση των ελληνικών αγώνων...
Όπως φαίνεται όμως, η τελευταία, έχοντας και την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, επιθυμεί να πάρει από την ΕΛΠΑ το «Pouvoir Sportif» και να είναι αυτή ο κύριος εκπρόσωπος. Καθώς όμως, κανείς από την ΕΛΠΑ δεν δείχνει διατεθειμένος να μείνει στην... απ' έξω, η κόντρα δεν άργησε να έρθει, με ό,τι φυσικά φέρνει μαζί της.
Μάλιστα οι δύο πλευρές έχουν ανταλλάξει και επιστολές με την FIA ενημερώνοντας αμφότερες ότι έχουν το πάνω χέρι στην Ελλάδα.
Η πρώτη επιστολή που απέστειλε στη FIA ο προιστάμενος της διεύθυνσης της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού Τρύφων Ζαχαρόπουλος που ενημερώνει ότι εκπρόσωπος της Ελλάδος είναι η ομοσπονδία.
Πατήστε στη διπλανή εικόνα για να διαβάσετε το σχετικό έγγραφο του Υπουργείου.
Η δεύτερη επιστολή που απέστειλε στη FIA η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, Αυτή τη φορά την υπογράφει ο ίδιος ο Υπουργός, Γιάννης Ανδριανός. Πατήστε στη διπλανή εικόνα για να διαβάσετε το σχετικό έγγραφο του Υπουργείου.
Η επιστολή της παγκόσμιας ομοσπονδίας αυτοκινήτου (FIA) προς τον αντιπρόεδρο της ΕΛΠΑ Χρήστο Αποστολίδη, που του ζητά να ξεκαθαρίσει η κατάσταση για το ποιος έχει το πάνω χέρι. Σημειωτέον πως η επιστολή αποστέλλεται και στον Βασίλη Δεσποτόπουλο που βρίσκεται στα... μαχαίρια με τον κ. Αποστολίδη. Πατήστε στη διπλανή εικόνα για να διαβάσετε το σχετικό έγγραφο του Υπουργείου.
Τα χρωστούμενα παίζουν το ρόλο τους...
Κάπου εδώ αρχίζει το... ρεζουμέ της υπόθεσης. Για όσους δεν το γνωρίζουν η ΕΛΠΑ έχει οικονομικά προβλήματα με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να χρωστά 85.000 ευρώ στη FIA. Από τη στιγμή που είναι εκπρόσωπος της Ελλάδας και κάτω από την ομπρέλα της διοργανώνει (σε συνεργασία με την εταιρεία Celeritas στην οποία έχει αναθέσει την διοργάνωση τον αγώνα) το ράλι Ακρόπολις δημιουργείται θέμα... Γιατί πολύ απλά, κανείς στην FIA δεν είναι χαρούμενος που η Ελλάδα χρωστά χρήματα (ασχέτως αν η Celeritas πληρώνει κανονικά το παράβολο για τον αγώνα). Από την άλλη μεριά η σύγχυση για το ποιος ακριβώς έχει το «πάνω χέρι» διευκολύνει την κατάσταση, ώστε το «Ακρόπολις» να μείνει εκτός ημερολογίου...
Κάπου εδώ αρχίζει το... ρεζουμέ της υπόθεσης. Για όσους δεν το γνωρίζουν η ΕΛΠΑ έχει οικονομικά προβλήματα με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να χρωστά 85.000 ευρώ στη FIA. Από τη στιγμή που είναι εκπρόσωπος της Ελλάδας και κάτω από την ομπρέλα της διοργανώνει (σε συνεργασία με την εταιρεία Celeritas στην οποία έχει αναθέσει την διοργάνωση τον αγώνα) το ράλι Ακρόπολις δημιουργείται θέμα... Γιατί πολύ απλά, κανείς στην FIA δεν είναι χαρούμενος που η Ελλάδα χρωστά χρήματα (ασχέτως αν η Celeritas πληρώνει κανονικά το παράβολο για τον αγώνα). Από την άλλη μεριά η σύγχυση για το ποιος ακριβώς έχει το «πάνω χέρι» διευκολύνει την κατάσταση, ώστε το «Ακρόπολις» να μείνει εκτός ημερολογίου...
Οι κόντρες και τα οικονομικά προβλήματα ίσως διαψεύσουν τους οπαδούς του Ακρόπολις...
Μπηχτές... από τη FIA
Την ίδια ώρα, πάντως, η FIA διαψεύδει τα σενάρια για αποκλεισμό του «Ακρόπολις» από το ημερολόγιο, το οποίο θα ανακοινωθεί επισήμως στις 26 Σεπτεμβρίου. Μάλιστα ο διευθυντής ράλι της FIA, Jamo Mahonen, ξεκαθάρισε πως όλα είναι φήμες αλλά δεν παρέλειψε να ρίξει τις... μπηχτές αναφερόμενος στην οικονομική κατάσταση της χώρας μας. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε και το... μπάσιμο της Πολωνίας που έχει τάξει λαγούς με πετραχήλια προκειμένου να ενταχθεί στο καλεντάρι.
Μπηχτές... από τη FIA
Την ίδια ώρα, πάντως, η FIA διαψεύδει τα σενάρια για αποκλεισμό του «Ακρόπολις» από το ημερολόγιο, το οποίο θα ανακοινωθεί επισήμως στις 26 Σεπτεμβρίου. Μάλιστα ο διευθυντής ράλι της FIA, Jamo Mahonen, ξεκαθάρισε πως όλα είναι φήμες αλλά δεν παρέλειψε να ρίξει τις... μπηχτές αναφερόμενος στην οικονομική κατάσταση της χώρας μας. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε και το... μπάσιμο της Πολωνίας που έχει τάξει λαγούς με πετραχήλια προκειμένου να ενταχθεί στο καλεντάρι.
Άραγε τέτοιες εικόνες θα τις δούμε και το 2014;
Όπως ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί το οικονομικό μέρος παίζει το μεγαλύτερο ρόλο. Η Ελλάδα ευρισκόμενη σε δυσχερή θέση και με την ΕΛΠΑ να χρωστά χρήματα εδώ και τρία χρόνια δυσκολεύει τις καταστάσεις. Σύμφωνα, πάντως, με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες του zougla.gr τα χρήματα έχουν εγγυηθεί να δοθούν, είτε η ΕΛΠΑ μπορέσει να ανταπεξέλθει είτε όχι. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει όμως να απεμπλακεί από την κατοχή του Pouvoir Sportif και να αναλάβει τα ηνία η ομοσπονδία.
Η θέση του διοργανωτή
Σε επικοινωνία που είχαμε με τον πρόεδρο της Celeritas Παύλο Αθανασούλα (φωτό δεξιά), ο ίδιος δεν θέλησε να μιλήσει για την κατάσταση. Απλά αρκέστηκε να πει πως τα χρήματα καταβάλλονται και καλό θα είναι να περιμένουμε έως τις 26 Σεπτεμβρίου, οπότε και θα δούμε αν είμαστε «μέσα» ή όχι. Ωστόσο, όταν τον ρωτήσαμε τι ειπώθηκε σε συνάντηση που είχε με εκπροσώπους της ΕΛΠΑ και της Ομοσπονδίας, μάς απάντησε πως δεν έχει γίνει κάποια συνάντηση. Την ίδια ώρα ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου έγραφε στο Facebook πως η συνάντηση βρίσκεται σε εξέλιξη...
Σε επικοινωνία που είχαμε με τον πρόεδρο της Celeritas Παύλο Αθανασούλα (φωτό δεξιά), ο ίδιος δεν θέλησε να μιλήσει για την κατάσταση. Απλά αρκέστηκε να πει πως τα χρήματα καταβάλλονται και καλό θα είναι να περιμένουμε έως τις 26 Σεπτεμβρίου, οπότε και θα δούμε αν είμαστε «μέσα» ή όχι. Ωστόσο, όταν τον ρωτήσαμε τι ειπώθηκε σε συνάντηση που είχε με εκπροσώπους της ΕΛΠΑ και της Ομοσπονδίας, μάς απάντησε πως δεν έχει γίνει κάποια συνάντηση. Την ίδια ώρα ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου έγραφε στο Facebook πως η συνάντηση βρίσκεται σε εξέλιξη...
Ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου διαψεύδει τον πρόεδρο της Celeritas.
Η θέση της ομοσπονδίας
Επικοινωνήσαμε και με τον πρόεδρο της ομοσπονδίας Μανώλη Χαλιβελάκη (φωτό αριστερά) ο οποίος ήταν πιο ξεκάθαρος: «Εμείς ενημερώσαμε την FIA ότι υπάρχουμε σαν ομοσπονδία και εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την Ελλάδα θα αναλάβουμε εμείς. Η Γενική Γραμματεία δεν αναγνωρίζει καμία ΕΛΠΑ. Ούτε το όνομά της δεν θέλει να ακούει... Από τη στιγμή που θα μας δώσουν (σ.σ. οι της ΕΛΠΑ) το Pouvoir Sportif θα σας πληρώνουμε κανονικά. Όσον αφορά το ράλι Ακρόπολις πράγματι υπάρχει περίπτωση να μην γίνει. Αν οι αγώνες δεν γίνουν 14 (σ.σ. από 13) και μπει η Πολωνία δεν θα έχουμε αγώνα. Θα βγει απ' έξω (σ.σ. το Ακρόπολις) επειδή χρωστούν χρήματα εδώ και τρία χρόνια. Το επισήμανε και ο Τοντ (σ.σ. πρόεδρος της FIA) τόσες φορές. Η ΕΛΠΑ θα πρέπει να συνεργαστεί και να πληρώνει της υποχρεώσεις της».
Η θέση της ομοσπονδίας
Επικοινωνήσαμε και με τον πρόεδρο της ομοσπονδίας Μανώλη Χαλιβελάκη (φωτό αριστερά) ο οποίος ήταν πιο ξεκάθαρος: «Εμείς ενημερώσαμε την FIA ότι υπάρχουμε σαν ομοσπονδία και εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την Ελλάδα θα αναλάβουμε εμείς. Η Γενική Γραμματεία δεν αναγνωρίζει καμία ΕΛΠΑ. Ούτε το όνομά της δεν θέλει να ακούει... Από τη στιγμή που θα μας δώσουν (σ.σ. οι της ΕΛΠΑ) το Pouvoir Sportif θα σας πληρώνουμε κανονικά. Όσον αφορά το ράλι Ακρόπολις πράγματι υπάρχει περίπτωση να μην γίνει. Αν οι αγώνες δεν γίνουν 14 (σ.σ. από 13) και μπει η Πολωνία δεν θα έχουμε αγώνα. Θα βγει απ' έξω (σ.σ. το Ακρόπολις) επειδή χρωστούν χρήματα εδώ και τρία χρόνια. Το επισήμανε και ο Τοντ (σ.σ. πρόεδρος της FIA) τόσες φορές. Η ΕΛΠΑ θα πρέπει να συνεργαστεί και να πληρώνει της υποχρεώσεις της».
Η θέση της ΕΛΠΑ
Από την πλευρά της ΕΛΠΑ, ο αντιπρόεδρος της Χρήστος Αποστολίδης (φωτό δεξιά) ανέφερε στο zougla.gr: «Ο αγώνας είναι της ΕΛΠΑ και θα παραμείνει της ΕΛΠΑ. Eίναι ο εκπρόσωπος της FIA στην Ελλάδα. Αυτό δεν αλλάζει παρά μόνο σε γενική συνέλευση της FIA».
Τέλος αξίζει να αναφέρουμε και τα χρήματα που θα πρέπει να καταβληθούν από την ελληνική πλευρά (αλλά και από κάθε χώρα) προκειμένου να ενταχθεί στο ημερολόγιο. Συνολικά για το 2014 χρειάζονται 440.000 ευρώ, όταν το 2013 χρειάστηκαν 280.000 και το 2012, 180.000 ευρώ. Με τόσα χρήματα να απαιτούνται αλλά και το αλαλούμ που επικρατεί θα πρέπει να επικρατήσει λογική και ηρεμία έτσι ώστε να βρεθεί μία λύση και να μην χαθεί ο εθνικός μας αγώνας.
Ο Πρωθυπουργός στο σημείο εκκίνησης
Ο Ζαν Τοντ (αριστερά) μαζί με τον Βασίλη Δεσποτόπουλο (δεξιά) έχουν κοινό μέτωπο. Ο μεν Τοντ πιέζει για τα χρήματα, ο δε Δεσποτόπουλος θέλει το Pouvoir Sportif στην ΕΛΠΑ... Άρα θα βρεθεί λύση;
zouglaΟ Πρωθυπουργός στο σημείο εκκίνησης
Ο Ζαν Τοντ (αριστερά) μαζί με τον Βασίλη Δεσποτόπουλο (δεξιά) έχουν κοινό μέτωπο. Ο μεν Τοντ πιέζει για τα χρήματα, ο δε Δεσποτόπουλος θέλει το Pouvoir Sportif στην ΕΛΠΑ... Άρα θα βρεθεί λύση;
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!
Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.