Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Οι Κέρινες Δημιουργίες της Eλένης απο το Μαυρομάτι

Συναντήσαμε την Ελένη Δρίτσα στο Μαυρομάτι Βοιωτίας και μας μίλησε για τις καταπληκτικές κέρινες δημιουργίες της.

Το κερί υπήρχε πάντα στη ζωή μου.

Ξεκίνησα να ασχολούμαι με το κερί απο τα 16 μου.Εμπνευστής μου ο πατέρας μου ο οποίος έφτιαχνε χειροποιήματα με διάφορα υλικά.Για μένα το κερί είναι πάθος..με ηρεμεί όταν το βλέπω να καίγεται και μου ξυπνά διάφορα συναισθήματα.Έτσι ξεκίνησα απο μόνη μου  να δημιουργώ τα πρώτα μου κεριά,ήταν  μια μαγική  στιγμή για μένα όταν αυτό που φανταζόμ
ουν το έκανα  πραγματικότητα..Έχω κάνει εκθέσεις στην ιδιαίτερη πατρίδα μου το Μαυρομάτι,στη
Θεσσαλονίκη και στη Ρόδο

 Πόσες φορές δεν έχουμε ανάψει ένα κερί για να χαλαρώσουμε, να «φτιάξουμε» ατμόσφαιρα ή να διώξουμε τη μυρωδιά και τον καπνό του τσιγάρου; O στολισμός με κεριά δημιουργεί μια γλυκιά και ζεστή ατμόσφαιρα, γι αυτό δεν είναι ανάγκη να γιορτάζουμε για να τα ανάψουμε.Εμείς της ευχόμαστε Πολλές Πολλές Εκθέσεις!!!!
ΔΕΙΤΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ










 permisospress


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο