Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Ανταγωνιστική διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας

Έτοιμο το στρατηγικό σχέδιο Marketing της Περιφέρειας από τον ΣΕΤΕ

Πραγματοποιήθηκε χθες στη Χαλκίδα, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, η δεύτερη περιφερειακή εκδήλωση του ΣΕΤΕ στην περιοχή. Στόχος της επαναληπτικής εκδήλωσης ήταν η παρουσίαση του ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου Marketing της Περιφέρειας, που εκπόνησε η Marketing Greece.

Με άξονα στρατηγικής την ανταγωνιστική διαφοροποίηση της περιφέρειας και τη στρατηγική στόχευση σε συγκεκριμένες αγορές, το σχέδιο αποτελεί ένα ολοκληρωμένο Marketing Plan των τουριστικών προϊόντων της Στερεάς Ελλάδας. Αποτελεί δε τη βάση για την ενίσχυση και εξέλιξη του συμβουλευτικού ρόλου του ΣΕΤΕ με τις τοπικές αρχές.


Το πλάνο περιγράφει τις ενέργειες που πρέπει να εφαρμοστούν από κάθε περιοχή ξεχωριστά και ανά προσφερόμενο προϊόν, δημιουργώντας έναν αναλυτικό οδικό χάρτη έως το 2020. Πιο συγκεκριμένα, ο οδικός χάρτης προσδιορίζει και αναλύει το σύνολο των τουριστικών προϊόντων, που πρέπει να αναπτυχθούν ή να ενισχυθούν, αναλύει τα στοιχεία ζήτησης και προσφοράς, τους ανταγωνιστικούς προορισμούς, καθώς και την επικοινωνιακή πλατφόρμα η οποία θα προωθήσει τον προορισμό διεθνώς.

Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΤΕ, στην εκδήλωση παρευρέθηκαν, εκτός του Προέδρου κ. Ανδρέα Α. Ανδρεάδη, και ο κ. Γιώργος Βερνίκος, Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου. Από την πλευρά της Περιφέρειας, στην εκδήλωση συμμετείχαν ο κ. Κώστας Μπακογιάννης, Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, ο κ. Ηλίας Σανίδας, Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού & Πολιτισμού Στερεάς Ελλάδας και ο κ. Φάνης Σπανός, Αντιπεριφερειάρχης Εύβοιας.

Ο Προέδρος του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέας Α. Ανδρεάδης δήλωσε μεταξύ άλλων: «Συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε έμπρακτα την ελληνική οικονομία και τους επιχειρηματίες σε όλη την Ελλάδα. Ο ΣΕΤΕ ως στρατηγικός σύμβουλος της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, των τοπικών αρχών, της τοπικής επιχειρηματικότητας και της κοινωνίας του τουρισμού, παραδίδει έναν ολοκληρωμένο οδικό χάρτη που θα αναδείξει και θα ενισχύσει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της ευρύτερης περιοχής. Ταυτόχρονα, τόσο η Marketing Greece, που υλοποίησε αυτό το ολοκληρωμένο πλάνο, όσο και το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ, παραμένουν ενεργοί σύμβουλοι της Περιφέρειας».

Ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, κ. Ιωσήφ Πάρσαλης παρουσίασε το αναλυτικό πλάνο ενεργειών, δηλώνοντας ότι «η συνεργασία με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τις τοπικές αρχές και την κοινωνία του τουρισμού, έχει αποδώσει καρπούς και αποτελέσματα, καθιστώντας την ως ένα εξαιρετικό μοντέλο συνεργασίας. Εκτός από τις δράσεις προβολής που έχουν ήδη υλοποιηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα, η εκπόνηση του Marketing Plan της Περιφέρειας είναι ένα ολοκληρωμένο σχέδιο περιφερειακού τουριστικού προϊόντος, το οποίο είναι έτοιμο να υλοποιηθεί εντός του πρώτου τριμήνου του 2016 και για τα επόμενα τρία χρόνια, ενισχύοντας έμπρακτα την προώθηση του συγκεκριμένου προορισμού».


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο