Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

Nέοι διάλογοι και αποκαλύψεις από τον υπερκοριό της ΕΥΠ για το κυκλωμα μεταφοράς μεταναστών στο Μεσολόγγι.

Ο εγκέφαλος Γιώργος Πρεβεζάνος,πρώην δήμαρχος [της Ν.Δ.] Μεσολογγίου ο οποίος είναι απόστρατος αντιπτέραρχος της Πολεμικής Αεροπορίας, Nέοι διάλογοι και αποκαλύψεις για το κυκλωμα μεταφοράς μεταναστών Αποκάλυψη από τον υπερκοριό της ΕΥΠ, Το VIP κύκλωμα για πρόσφυγες και μετανάστες «Πανηγύρια» και σαμπάνιες όταν έκλεισαν τα σύνορα. Τα τιμολόγια, η πελατεία και η μετακίνηση προς την πλευρά της Ιταλίας. Παράνομη διακίνηση μεταναστών έκανε ένας πρώην Δήμαρχος στο Μεσολόγγι, που φέρεται να είχε επιβιβάσει σε αεροπλάνο της Αερολέσχης Μεσολογγίου 7 Ιρακινούς μετανάστες, εκ των οποίων 3 παιδιά, με σκοπό να τους μεταφέρει στην Ιταλία.
«Σαμπάνιες» άνοιγε το κύκλωμα της εναέριας διακίνησης των… VIP προσφύγων ή παράτυπων μεταναστών μέσω της αερολέσχης της «μεγάλης φυγής» στο Μεσολόγγι, όταν έκλεισαν τα σύνορα με τα Σκόπια.

Άμεσα άνοιξαν το υποκατάστημα της Ειδομένης… air tours,προβλέποντας την μετακίνηση των μεταναστευτικών ροών προς την πλευρά της Ιταλίας και την αύξηση της «πελατείας» τους.
Ο 43χρονος Ιρακινός, φερόμενος ως εγκέφαλος, είχε ανοίξει ή συντόνιζε και… ακτοπλοϊκή εταιρεία, από Μποντρούμ, Τσανάκαλε, Μερσίνη, Αττάλεια, Σμύρνη για την πραγματοποίηση απευθείας δρομολογίων προς Ιταλία.
Ο εγκέφαλος Ι.Α. με τα προσωνύμια Asho, Γιάννης ή Αη Γιάννης, ο 57χρονος πιλότος, ο 69χρονος ξάδερφός του, πρόεδρος της αερολέσχης και πρώην δήμαρχος Μεσολογγίου, ο οποίος είναι απόστρατος αντιπτέραρχος της Πολεμικής Αεροπορίας, δύο ακόμη πιλότοι 40 και 43 ετών, όπως και ένας 44χρονος ιδιοκτήτης ταβέρνας,αποτελούσαν τα μέλη του κυκλώματος, κάποια από τα οποία, σύμφωνα με αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ., σχεδιάζαν και την εναέρια μεταφορά κοκαίνης στη χώρα μας.
Ο 57χρονος πιλότος συνεργαζόταν με τρεις Ιταλούς με ονόματα Theo, Giussepe, και Antonio. Όταν οργανωνόταν η διακίνηση το ιδιωτικό αεροπλάνο αναχωρούσε με προορισμό τον αερολιμένα Λέτσε Ιταλίας. Εκεί τους περίμεναν ένας ή περισσότεροι από τους τρεις Ιταλούς, οι οποίοι πιθανότατα εργάζονται στο αεροδρόμιο και είχαν ειδοποιηθεί από τον 57χρονο πιλότο για την πτήση, ώρα αναχώρησης, ενδεχόμενη ώρα άφιξης προκειμένου να τον καλύψουν κατά την προσγείωση. Σε έξι μήνες πρόλαβαν να κάνουν 12 πτήσεις αποκομίζοντας περισσότερα από 300.000 ευρώ.
«Μπορώ 2.000 πρόσφυγες την βδομάδα»
Οι συνομιλίες ανάμεσα στον «αρχηγό» και τα σχέδια διακίνησης προς Ιταλία είναι χαρακτηριστικές. Η παρακάτω γίνεται στις 16 Οκτωβρίου 2015.
Μέλος: Έχω μερικά άτομα για την Ιταλία. Ας φύγουν αυτές οι σειρές και μετά έρχομαι.
Αρχηγός: Άκου αν θες στείλε άτομα εδώ με το σκάφος. Και εγώ εδώ έχω φίλους Ιταλούς που θα τους πάνε μέχρι Ιταλία. Κάθε φορά 10-15 άτομα παίρνουν. Είναι τουριστικό σκάφος πολύ άνετο.
Μέλος: Ξέρεις τι; Βρες τα μεγάλα καράβια. Με αυτά τα μικρά βαρκάκια δεν μπορείς να δουλέψεις για πολύ. Είναι για μία εποχή μόνο.
Αρχηγός: Όχι βρε εσύ. Είναι 12-13 μέτρα σκεπασμένο από πάνω. Έχει τρεις μηχανές.
Μέλος: Ααα… αυτό είναι καλό.
Αρχηγός: Ναι σου λέω. 20 λεπτά κάνουν κάθε 20 λεπτά 50 άτομα μεταφέρουν απέναντι.
Μέλος: Εγώ αν φορτώσω Τσανάκαλε τους αφήνω στο Μίντλι που είναι 40 λεπτά. Κοίτα έχω πολύ καλή ομάδα. Εσύ βρες μου από εκεί και μην σε νοιάζει για την Τουρκία.
Αρχηγός: Στείλε μου τα σημεία από το GPS.
Μέλος: Καλά μπορώ 2.000 άτομα να σου δώσω σε μια εβδομάδα. Εσύ φίλε κανόνισε το καράβι.
Αρχηγός: Είναι έτοιμοι αυτοί. Παρακαλάνε. Κάντο εσύ σοβαρά και μιλάμε. Εγώ μπορώ να στείλω τρία καράβια μαζί.
«Πανηγύρια» για κλείσιμο συνόρων
Τα μέλη του κυκλώματος αγωνιούσαν για την εξεύρεση πελατείας, καθώς ένα πέρασμα από τα ανοικτά σύνορα κόστιζε το πολύ 200 ευρώ, ενώ η δική τους πρόταση και «τιμολόγιο» απευθυνόταν σε… πλούσιους πρόσφυγες και μετανάστες. Όταν όμως έκλεισαν τα σύνορα οι διάλογοί τους ήταν χαρακτηριστικοί, στις 7-16 Φεβρουαρίου 2016 .
Αρχηγός: Είχε και άλλα άτομα μου είπες;
Μέλος: Ναι. Αν γίνουν και αυτά θα έχουμε 6 άτομα
Αρχηγός: Άντε μπράβο. Να κάνουμε καμία δουλειά.
Μέλος: Μην αγχώνεσαι. Αν παίρνουμε αυτά τα άτομα μετά θα έχω πολλά άτομα. Πολλές οικογένειες γιατί τον άλλο δρόμο από Μακεδονία είναι πολύ δύσκολος τώρα.
Αρχηγός: Είναι αλήθεια ότι έκλεισαν τα σύνορα;
Μέλος: Ναι. Το είδα στην τηλεόραση χθες. Πάει… Τέλος… Γι αυτό σου λέω… Μία φορά την εβδομάδα θα έχουμε σίγουρα άτομα και σιγά σιγά θα έχουμε και πιο πολύ.
Αργηγός: Για να δούμε…
Είχαν άγχος στις 19 Φεβρουαρίου 2016 για την απόσυρση των 500ευρων.
57χρονος πιλότος: Τα 500αρια θα φύγουν από την αγορά
Αρχηγός: Ναι το ξέρω. Το είδα στην τηλεόραση.
57χρονος: Όχι αυτά που σου λέω είναι από εδώ μεριά. Να κάνω πιο γρήγορα, πιο μεγάλα.
Αρχηγός: Κατάλαβα.
57χρονος: Θα δοθούν, ένας μήνας περιθώριο… όχι παραπάνω για να μπορεί ο καθένας να καταθέσει χωρίς ερωτήσεις 10 χιλιάδες. Μετά θα πρέπει να πει που τα βρήκε.
Αρχηγός: Κατάλαβα, κατάλαβα.
57χρονος: Εάν θες να μετατρέψεις κάτι θα μου πεις γρήγορα πόσα θέλεις για να μπορέσω…
Την 1η Μαρτίου 2016 έκαναν… πάρτι για τα κλειστά σύνορα
Μέλος: Τώρα που έκλεισαν τα σύνορα θα έχουμε δουλειά
Αρχηγός: Το εύχομαι.
Μέλος: Είδαν τον A.D. στην Γλυφάδα. Περνάει καλά, έχει δουλειά αυτός;
Αρχηγός: Ναι μια χαρά. Βγάζει το μήνα 50.000 ευρώ καθαρά.
«Μας πήραν από Ειδομένη»
Στην τελευταία πτήση του κυκλώματος στις 16 Μαρτίου, όταν έγιναν οι συλλήψεις, είχαν επιβιβαστεί επτά μετανάστες, από τρεις οικογένειες, εκ των οποίων οι τέσσερις ήταν ανήλικοι.
Οι καταθέσεις των ενηλίκων αναδεικνύουν τον τρόπο λειτουργίας του κυκλώματος και την προσέγγισή τους στην Ειδομένη και την Βόρεια Ελλάδα.
Ο 47χρονος μετανάστης καταθέτει: «Ήρθα στην Ελλάδα πριν από 20 ημέρες περπατώντας από Τουρκία. Ο πατέρας μου στο Κουρδιστάν θα έδινε 10.000 ευρώ σε άγνωστο όταν θα έφθανα στην Ιταλία μαζί με τον 15χρονο γιο μου. Το βράδυ στις 15 Μαρτίου μας παρέλαβε από την Ειδομένη ένα αυτοκίνητο με οδηγό που θα μας μετέφερε σε ταβέρνα στο Μεσολόγγι. Το πρωί της επόμενης μέρας φθάσαμε εκεί, μείναμε 15 λεπτά περίπου, επιβιβάστηκαν και άλλα άτομα στο αυτοκίνητο και μας μετέφεραν στο αεροδρόμιο».
«Ήρθα στην Ελλάδα πριν από 8 ημέρες μαζί με τον 7χρονο γιο μου και την 6χρονη κόρη μου. Πήγα Θεσσαλονίκη όπου παραδόθηκα στην αστυνομία και μου χορήγησαν υπηρεσιακό σημείωμα. Ο πατέρας μου είναι στο Κουρδιστάν. Θα έδινε σε ταξιδιωτικό γραφείο 5.000 ευρώ για εμένα και από 2.500 ευρώ για κάθε παιδί μου, όταν θα φθάναμε στην Ιταλία. Μετά από Θεσσαλονίκη κατέβηκα στην Αθήνα με τρένο όπου στον σταθμό μας παρέλαβαν δύο αυτοκίνητα και μας μετέφεραν σε άγνωστο σπίτι (μάλλον Πεντέλη) όπου μείναμε 9 ημέρες περίπου. Στις 15 Μαρτίου μαζί με τα παιδιά μου και τον 15χρονο ανιψιό μου επιβιβαστήκαμε σε αυτοκίνητο που μας μετέφερα στην ταβέρνα στο Μεσολόγγι. Μείναμε εκεί για 20 λεπτά περίπου, μπήκαμε πάλι στο αυτοκίνητο και μας μετέφερε στο αεροδρόμιο για να ταξιδέψουμε στην Ιταλία» καταθέτει ένα άλλο θύμα του κυκλώματος
thetoc.gr

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post