Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Παρακολουθώ όλες αυτές της μέρες τα τοπικά μέσα ενημερώσεις, σχετικά με τον διαγωνισμό για τα μαθητικά δρομολόγια να λένε οι τραμπουκοι του κτελ κτλ.



Παρακολουθώ όλες αυτές της μέρες τα τοπικά μέσα ενημερώσεις, σχετικά με τον διαγωνισμό για τα μαθητικά δρομολόγια να λένε οι τραμπουκοι του κτελ κτλ.
Κύριοι ούτε τραμπουκοι είμαστε ούτε απατεώνες ,εσείς τι θα κάνατε αν βλέπατε συνεχώς ότι έχετε να κάνετε με ένα σύστημα που λειτουργεί ο αθέμιτος ανταγωνισμός, που σε ακυρώνουν για πέντε λεπτά και που έχουν εξαντληθεί τα νόμιμα μέσα σου.
γιατί μένετε στο γεγονός της φασαρίας, και δεν ψάχνετε το λόγο που φτάσαμε σε αυτό το άσχημο ομολογουμένως γεγονός.

άκουσα σε μια εκπομπή να λέει ο εκφωνητής, το ΚΤΕΛ ανακάλυψε έναν καινούργιο τρόπο να συμμετάσχει σε διαγωνισμούς, μαζεύονται 25 άτομα και τους πλακώνουν όλους στο ξύλο.
Θα πρέπει να ντρέπεστε για αυτά που λέτε, οι μέτοχοι του ΚΤΕΛ Θήβας είναι αγωνιστές ωπος ολης
της Ελλάδας, και το τελευταίο που τους ενδιαφέρει είναι να πλακώνονται στο ξύλο.
Ενας άλλος από BLOG της  Αθήνας λέει ότι το έργο αυτό είναι 2000000 εκ ευρό ψοφάνε όλοι για εντυπωσιασμούς.
Κύριοι των μέσων ενημερωσεις περιμένω να φωνάξετε και της δυο πλευρές να κάνετε μια εκπομπή και όχι να λέτε αυτά που σας βολεύουν.


ΕΝΑΣ ΜΕΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΘΗΒΑΣ



 ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  

Στον Ν. Βοιωτίας, που λειτουργούν δυο ΚΤΕΛ, η μειωμένη κίνηση των επιβατών λόγω της κρίσης και η απώλεια των μαθητικών δρομολογίων επέφεραν σοβαρή μείωση των εσόδων, με αποτέλεσμα να υπάρχει σήμερα έντονο το πρόβλημα του πλεονάζοντος προσωπικού.




«Καταβάλλουμε τεράστιες προσπάθειες να μη μειώσουμε προσωπικό, όμως αντιμετωπίζουμε ήδη πρόβλημα στην μισθοδοσία, που θα γίνει μεγαλύτερο με την καταβολή του δώρου» επισημαίνει ο Πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θήβας Αθανάσιος Χρήστου, προτείνοντας ως μια από τις λύσεις την ατέλεια των καυσίμων.



«Οι τιμές των εισιτηρίων και των δρομολογίων καθορίζονται από την Νομαρχία ή το κράτος, δεν μας δίνεται το δικαίωμα να μεταφέρουμε κόσμο, παρά την αρτιότητα του στόλου μας σε όλα τα επίπεδα, για εκδρομές ή εκδηλώσεις, μας πήραν και τα μαθητικά δρομολόγια και πλέον αντιμετωπίζουμε πρόβλημα επιβίωσης» τονίζει ο κ. Χρήστου, αναφερόμενος στις δεσμεύσεις του νόμου που διέπει τα ΚΤΕΛ, οι οποίες τους αφαιρούν άλλες δυνατότητες ανάπτυξης.



Πως γίνεται όμως, ο φορέας εποπτείας τους να δίνει την δυνατότητα συμμετοχής σε συγκεκριμένα δρομολόγια και σε άλλους συμμετέχοντες;



«Πέρα από την μεταφορά και το οικονομικό μέρος, εμείς εκτελούμε κοινωνικό έργο, μεταφέροντας κόσμο με ποσό που καθορίζεται από την Νομαρχία ή το κράτος και είχαμε πάντα τα μαθητικά δρομολόγια, που τώρα πήρε ιδιώτης. Συντηρούμε έναν τεράστιο οργανισμό με μεγάλη υποδομή , που δεν έχει ένας ιδιώτης. Σήμερα παίρνοντας μας μεγάλο μέρος του έργου, δημιουργείται πρόβλημα σε πάνω από 100 οικογένειες» υπογραμμίζει το μέλος του Δ.Σ του ΚΤΕΛ Παναγιώτης Παπακώστας, εξηγώντας: «Λάβαμε μέρος στον διαγωνισμό – δημοπρασία, με συγκεκριμένη προσφορά, καθώς είμαστε ελεγχόμενοι, αλλά τα μαθητικά δρομολόγια δόθηκαν σε ιδιώτη» υπογραμμίζει το μέλος του Δ.Σ του ΚΤΕΛ κ. Παναγιώτης, τονίζοντας: «Δεν μπορούμε να αυθαιρετούμε. Εδώ και 30 χρόνια μεταφέρουμε μαθητές με ασφάλεια από την πόρτα του σχολείου τους».



Την ίδια ώρα, πολλά ΚΤΕΛ της χώρας αναμένεται να προβούν σε περικοπές δρομολογίων λόγω σοβαρών και αδιέξοδων οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν το τελευταίο διάστημα εξαιτίας της οικονομικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα μας και το οδηγούν στα όρια της χρεοκοπίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο