Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Εσπινόζα Σοφία: “Η δύναμή σου πέλαγο και η θέλησή μου βράχος”

Είμαι η Εσπινόζα Σοφία – Ανχελίνα και ζω από πολύ μικρή στη Λιβαδειά. Τα πρώτα μου γράμματα με δίδαξαν δάσκαλοι στο 1ο και 4ο Δημοτικό Σχολείο Λιβαδειάς, αλλά και στο Κυριάκι Βοιωτίας, ενώ από τη συνοικία Ταμπάχνας συνέχισα στο 1ο Γυμνάσιο και 1ο Λύκειο.

Πιστεύω μου είναι, ότι η εργασία με αξιοπρέπεια τιμά όλους. Έτσι, από πολύ νωρίς το 1995, παράλληλα με τις σπουδές «κόλλησα» το πρώτο μου ένσημο στα βαρέα και ανθυγιεινά. Έχω εργαστεί σερβιτόρα, βοηθός Φαρμακοποιού, Ιατρού, υπάλληλος γραφείου, σε γραμματειακή υποστήριξη Προέδρου Δημοσίου Οργανισμού, αλλά κυρίως ως ρεπόρτερ, δημοσιογράφος σε ΜΜΕ εντός και εκτός Βοιωτίας κ.ά..
Είμαι ιδρυτικό μέλος Μελισσοκομικού Συλλόγου,  και για επτά χρόνια βοηθός και διαιτητής ποδοσφαίρου.
Ζω με την οικογένειά μου, τον πατέρα μου Σέργιο- Κλεμέντε Εσπινόζα, διεθνή ποδοσφαιριστή, παλαίμαχο παίκτη και του Λεβαδειακού, ιδρυτή & εκδότη της εφημερίδας «ΘΑΡΡΟΣ των Βοιωτών», τη μητέρα μου Καίτη, μελισσοκόμο και δημοσιογράφο, και τον αδελφό μου Γιώργο-Εδρούλφο ιατρό νευροχειρουργό.
Φοίτησα στην Ιατρική Σχολή Σόφιας και στο ΕΑΠ τμήμα Ευρωπαϊκού Πολιτισμού. Έχω παρακολουθήσει δημοσιογραφία – τηλεπαρουσίαση στον ΑΝΤ1. Παίζω πιάνο, και αγαπώ πολύ τη μουσική.
Γνωρίζω τυφλό σύστημα δακτυλογράφησης και έχω πιστοποίηση άριστης γνώσης  Η/Υ.
Μιλώ και γράφω την Ισπανική, Βουλγάρικη, Ιταλική, Αγγλική, και λίγα Γαλλικά.
Αγαπώ τον Αθλητισμό και τον Πολιτισμό.
Είμαι κατά της ξενοφοβίας και του ρατσισμού.
Στα πέτρινα αυτά χρόνια που βιώνουμε οι περισσότεροι, έχω επιλέξει να μην εγκαταλείψω τη χώρα που γεννήθηκα, αλλά να αγωνιστώ μαζί σας με πίστη και ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.
Με το συνδυασμό μας «Συμμαχία Αλληλεγγύης και Ανάπτυξης» και
τον έμπειρο και πανάξιο υποψήφιο δήμαρχο Λεβαδέων, Αριστείδη Ρούσσαρη
είμαι σίγουρη, ότι  θα καταφέρουμε να πάμε το διευρυμένο δήμο μας
ΠΟΛΛΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
όταν είναι  ” Η δύναμή σου πέλαγο και η θέλησή μου βράχος” 
όπως γράφει και ο Εθνικός μας ποιητής Διονύσιος Σολωμός


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο