Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

ΣΠΥΡΟΣ ΚΙΤΣΟΣ - ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ

Έχω εδώ και πολλά χρόνια επιλέξει την Θήβα ως ιδιαίτερη πατρίδα μου, όπου ζω με την οικογένειά μου, την γυναίκα μου Ερμιόνη και τα τρία μου παιδιά Δημήτρη, Αντωνία και Απόστολο. Εδώ ολοκλήρωσα με επιτυχία την πολυετή καριέρα μου ως κρατικός λειτουργός.
Υπηρέτησα 35 χρόνια στην ΕΛ.ΑΣ με συνέπεια, εντιμότητα και υπευθυνότητα τα καθήκοντά μου από διάφορες θέσεις που μου ανατέθηκαν και από το 2011 είμαι  Αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας ε.α

Έχοντας υπηρετήσει όλα αυτά τα χρόνια το δημόσιο συμφέρον, θεωρώ ότι είναι το επόμενο βήμα για μένα να κατευθύνω στο εξής  την εμπειρία που έχω αποκομίσει και τις δημιουργικές μου δυνάμεις σε έναν καινούριο στόχο: την προσφορά στα κοινά της πόλης μου –μιας πόλης που και της περιφέρειας του Δήμου. Η πόλη που αγκάλιασε εμένα και την οικογένειά μου και με καθόρισε.
Το όραμά μου είναι να βελτιώσω τα μικρά καθημερινά που απασχολούν εμένα και τους συνδημότες μου: την καθαριότητα, το κυκλοφοριακό, την υγεία, την εργασία, την εκπαίδευση, τον πολιτισμό. Αλλά και να συμμετάσχω από την πλευρά μου στο ευρύτερο σχέδιο της ΝΕΑΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ, για μια ασφαλή και ξανά σημαντική Θήβα.
Ζούμε μια δύσκολη από κάθε πλευρά κατάσταση, την οποία προσωπικά πιστεύω, πως θα ξεπεσάσουμε ενωμένοι, πολύ σύντομα. Δεν παύω ποτέ  να  διατηρώ την πίστη μου στον Έλληνα πολίτη, την πίστη στην αποτελεσματικότητα της τοπικής αυτοδιοίκησης και –πάντα- την πίστη στο αλάθητο κριτήριο των συμπολιτών σου!

Ευχαριστώ
Σπύρος Κίτσος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
ΝΕΑ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ

1990-2011 Υπηρέτησα σε υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ Θήβας,
2005-11 Διοικητής εξωτερικής φρουράς Κ.Α.Τ.Κ Ελαιώνα
2004-5 Διοικητής Τροχαίας Θήβας
Πρόεδρος ΕΝ.Α.Υ.ΝΒ
Επί 10 χρόνια Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Γ. Δημοτικού Θήβας και Β Γυμνασίου/Λυκείου Θηβών


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο