Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Φάκελος: Ενδοσχολική βία…


3 Φεβρουαρίου 2006, Βέροια. Ο μικρός Άλεξ εξαφανίζεται από το σπίτι του στη Βέροια. Η υπόθεση συγκλονίζει την κοινή γνώμη. Τρία χρόνια μετά στις 2 Φεβρουαρίου του 2009 το δικαστήριο βρίσκει ενόχους 5 ανήλικους μαθητές.

Πρωί 10ης Απριλίου 2009, σχολή ΟΑΕΔ στην Οδό Πέτρου Ράλλη. 19χρονος μαθητής μπαίνει στη σχολή με δύο όπλα και ένα μαχαίρι. Πυροβολεί και σκοτώνει συμμαθητή του, ενώ αμέσως μετά βγαίνοντας από τη σχολή, πυροβολεί και τραυματίζει ακόμα δύο άτομα και στη συνέχεια αυτοπυροβολείται στο κεφάλι και πεθαίνει. Το σημείωμα που έχει αφήσει στην τσάντα του είναι αποκαλυπτικό. «Δεν έχω λόγο να συνεχίσω να ζω. Είμαι πολύ εγωιστής για να πεθάνω και να σας αφήσω να ζήσετε. Πριν πεθάνω, θα σας στερήσω ότι πολυτιμότερο έχετε. Δεν έχω σεβασμό για την ανθρώπινη ζωή. Όποιος βρεθεί μπροστά μου το πρωί της 10ης Απριλίου 2009, θα πεθάνει χωρίς διάκριση. Μέχρι στιγμής δεν έχω γνωρίσει τίποτε άλλο, παρά την απόρριψη. Έχω γνωρίσει μόνο ένα άτομο που αξίζει σαν άνθρωπος και με την οποία νόμιζα πως είχα ερωτευτεί. Νοιώθω πολύ άσχημα που με απέρριψε και ελπίζω πως με ό,τι κάνω την Παρασκευή θα αλλάξει γνώμη για μένα».

20 Σεπτεμβρίου 2010, 2ο Δημοτικό Σχολείο Χώρας Καλύμνου. 9χρονος μετά από καβγά με συμμαθητή του στο διάλειμμα, παίρνει το αεροβόλο από το σπίτι του και αφού στήνει καραούλι σε διπλανή αυλή. Από εκεί καταφέρνει να σημαδέψει και να πυροβολήσει τον άτυχο συμμαθητή του στο πόδι τραυματίζοντας τον ,ευτυχώς, ελαφρά.

24 Σεπτεμβρίου 2010, σχολικό συγκρότημα Γκράβας. 17χρονη μαθήτρια μετά από λογομαχία, για υβριστική ανάρτηση στο γνωστό ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης «Facebook», ανεβαίνει στο σπίτι της, παίρνει ένα μαχαίρι και μαχαιρώνει συμμαθήτριά της τραυματίζοντας την σοβαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο