Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Τα ληξιπρόθεσμα χρέη και οι κατασχέσεις...


  • ...που φυσικά έγιναν στους μη κατέχοντες!!!
  • Το "κοινωνικό πρόσωπο" του Παπανδρέου επαναλαμβάνεται για μία ακόμη φορά...
Την Παρασκευή 15/10, στο βραδινό δελτίο ειδήσεων του alter, σχολίαζαν τους οφειλέτες με ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το δημόσιο, αναφέροντας ότι έγιναν και κάποιες κατασχέσεις ακινήτων.
Ο κ. Τράγκας, έκανε δηλώσεις υπέρ αυτών που έχασαν τα σπίτια τους. Στον αντίποδα η κα Μακρή, ως εκπρόσωπος/εξουσιοδοτημένη της κυβερνήσεως (αυτό δεν είναι η κα Μακρή ή κάνω λάθος;) δήλωνε:
"Οι κύριοι αυτοί κ. Τράγκα δεν είναι φτωχούληδες και καημένοι, όπως τους περιγράφετε, συνολικά η περιουσία τους ανέρχεται στο ποσό ******". Είπε το ποσό, και συνέχισε με στόμφο: "αυτοί οι φτωχοί, αδικημένοι στους οποίους αναφέρεστε βρήκαν άμεσα κάτι εκατομμύρια ευρώ και πλήρωσαν όσα χρωστούσαν στην εφορία. Τόσα χρήματα μαζεμένα δεν έχει ούτε η κυβέρνηση για να δώσει στις συντάξεις"!!!
Παύση...

Εγώ, που δεν φημίζομαι για την λογική μου ΚΑΙ είμαι άνθρωπος χωρίς γνώσεις (οικονομικών, πολιτικής, μαθηματικών κ.α.), από το λογύδριό της έβγαλα το συμπέρασμα ότι τελικά ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΓΛΙΤΩΣΑΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΛΕΒΑΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΑΜΟΙΡΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΛΕΒΑΝ ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΤΣΑΚΙΣΑΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ, ΤΑ ΕΧΑΣΑΝ!!!!
Σ’ αυτή την περίπτωση, ή εγώ δεν έχω καταλάβει καλά επειδή είμαι άσχετη ή η κυβέρνηση και όλοι οι εκπρόσωποί της παρέα γνωρίζουν άλλα μαθηματικά (1 + 1 = 14).
Και έχω να προτείνω... να μην τους καταδικάσουμε, να τους απαλλάξουμε, οι άνθρωποι ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι πράττουν υπέρ της ασθενέστερης τάξης. Λόγω αυτού συνεχίζουν να δηλώνουν μέχρι ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ότι η διακυβέρνησή τους είναι σοσιαλιστική.

Στεφανία Λυγερού


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο