Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ DELIVERY ΜΕ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ



Επειδη δεν εισαι μονο εσυ που θα προτιμουσες τον δευτερο(δηλαδη τον αλλοδαπο) αγαπητε μου φιλε και επειτα απο σειρα ετων εφτασε η χωρα ΜΑΣ να ξεπουλιεται και ολοι να διεκδικουν ενα κομματι της μικρης Ελλαδας...





Αυτη την στιγμη ειναι προφανες πως δεν θιγεσαι απο τις μεχρι σημερα αλλαγες του τοπυ μας...ομως η πικρη αληθεια ειναι πως η μερες που θα ερθουν θα ειναι δυσκολες με πρωτοφανη τροπο ...

Ας λυσουμε πρωτα τα δικα μας εσωτερικα προβληματα και μετα ας ασχοληθουμε και με τα delivery και με οτι αλλο θελουμε..


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

----------------------------------------------------------------

Ρατσιστης δεν νοιωθω γιατι ουτε ειχα ουτε εχω προβλημα με τους μεταναστες.Παλιοτερα ουτε καν θα εμπαινα στην διαδικασια να το σκεφτω αυτο που εγραψα οπως δεν θα εμπαινα στον κοπο να ζητησω αποδειξη.Ομως οι εποχες αλλαζουν ...Θα ελεγα οτι το μηνυμα μου επιτιθεται περισσοτερο στους επιχειρηματιες οι οποιοι στον βωμο του κερδους δεν σκεφτονται τιποτα.Γιατι εγω να δωσω π.χ τα χρηματα μου σε εναν εργολαβο που απασχολει αλλοδαπους που τους δινÎ! �ι ψιχουλα και κονομαει αυτος ενω υπαρχουν ελληνες οικοδομοι ανεργοι.Και μην μου πεις γιατι ειναι φθηνοτερος ουτε οτι κανει καλλυτερη δουλεια..για το φθηνοτερος ισως να ισχυε παλιοτερα ομως τωρα δεν παιζει.Μαλλον ομως κανενας εργοδοτης θα εισαι που οπως προανεφερα εχει οφελος γιαυτο μου επιτιθεσαι...Φιλικα παντα

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο