Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

"ΞΕΦΤΥΛΙΣΤΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ..." Η ΦΩΝΗ ΕΝΟΣ 17ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ


Aπό φίλο αναγνώστη πήραμε το πιο κάτω μήνυμα το οποίο δημοσιεύουμε αυτούσιο με τα ανάλογα ερωτήματα που ο ίδιος θέτει. Ο αναγνώστης είναι μόλις 17 ετών και με τον εκρηκτικό του λόγο αποδεικνύει την οικονομική κατάσταση που αντιμετωπίζει η μέση Ελληνική οικογένεια του ξεφτυλισμένου μνημονίου.

"Ειμαι 17 χρονων εχω 2 αδερφες η μια σπουδαζει στο ρεθυμνο στο πανεπηστημιο και η αλλη ηρακλειο νοικιαζουν και οι 2 και καταλαβαινεις οτι η οικογενεια μου βρισκετε σε πολυ ασχημη οικονομικη κατασταση γιατι κανω και εγω φροντηστηρια...εμεις ενταξει κουτσα στραβα τα βγαζουμε περα γιατι δουλευουμε ολοι τα καλοκαιρια...στο πανεπιστημιο του ρεθυμνου στην περιοχη του γαλλου που βρισκεται φετος ΕΠΑΨΑΝ ΝΑ ΣΙΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2500 ΠΕΡΙΣΥ ΤΩΡΑ ΣΙΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ 300....ΦΗΜΕΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΧΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΣΙΤΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ..ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕ ΟΣΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΞΕΦΤΙΛΗΣΕΙΣ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΞΑΘΛΙΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ...ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΡΚΕΛ ΞΟΔΕΥΤΗΚΑΝ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΟΥ ΠΕΙΝΑΝΕ ΔΕ ΔΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ...ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΝΤΑΞΕΙ...ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΚΡΗΤΗΣ ΜΕ ΤΟΣΑ ΕΞΟΔΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ???ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΠΑΝΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝΤΑΙ.....
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.."
Σ.Σ Ακούει κανείς εκεί στο Ρέθυμνο; Το ανύπαρκτο υπουργείο Παιδείας; Ο κ.Σαμαράς που ενδιαφέρεται για την παιδεία; Χάνονται τα πανεπιστήμια ρε μούργοι. Βυθίζονται οι σπουδές. Δεν σας ενδιαφέρει ρε ρεμπεσκέδες;


makeleio


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva nikolas blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο