Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Mister Rοesler RAUS...... (κ. Ρέσλερ πάρε δρόμο).

Η είδηση από την Ελευθεροτυπία:

«Πρόσκομμα» χαρακτήρισε τις αποζημιώσεις που διεκδικούν εκατοντάδες Έλληνες πολίτες από την γερμανική κυβέρνηση για τις θηριωδίες των Ναζί και κάλεσε τους Έλληνες να το ξεχάσουν και να επικεντρωθούν στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της χώρας.

Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το αν γνωρίζει πότε θα καταβληθούν αυτές οι αποζημιώσεις ή αν θεωρεί ότι έχουν παραγραφεί και δεν θα πρέπει να καταβληθούν στους Έλληνες πολίτες, απάντησε: “Αν έχω την ιδέα είπατε, έχω τη βεβαιότητα ότι αυτή η συζήτηση στη βάση της δύσκολης κατάστασης στην οποία βρισκόμαστε, θα αποτελέσει ένα πρόσκομμα"
.


Δηλαδή κ. Γερμανοβιετναμέζε Ρέσλερ σας ενοχλεί να ζητάμε αυτά που μας αρπάξατε πριν από 60 χρόνια; Σας ενοχλεί που ζητάμε να αποζημιωθούν οι συμπατριώτες μας που καταστρέψατε;...
Σας ενοχλεί που ζητάμε τον χρυσό που μας άρπαξε επισήμως η Γερμανία;...
Φτιάξατε μια πανίσχυρη οικονομία στηριγμένοι σε ξένα χέρια. Σε χέρια λαών που τους πτωχεύσατε και τους λεηλατήσατε....


Ελληνόπουλα κατά την διάρκεια της κατοχής "απολάμβάνουν" τα οφέλη της Γερμανικής κατάκτησης.
Κύριε Ρέσλερ, φίλτατε Φιλίπ.... που ήρθες με υφάκι να μας το παίξεις μάγκας και παντογνώστης.... Δεν πας να βρεις από "που κρατάει η σκούφια σου" πρώτα;

Δείξε σεβασμό στην πατρίδα μας και τους Ελληνες και να συμπεριφέρεσαι όπως αρμόζει σε έναν φιλοξενούμενο. Κι εσύ 2 φορές παραπάνω να μετράς τα λόγια σου, αφού οι θετοί παπούδες σου κατέστρεψαν ζωές, λεηλάτησαν περιουσίες, δολοφόνησαν αθώους Ελληνες που δεν τους πείραξαν, άφησαν χιλιάδες συμπατριώτες μας να πεθάνουν από την πείνα και να τους μαζεύει το κάρο του δήμου, και έβαλαν το βρωμερό τσιρλόπανο με την σβάστιγκα πάνω στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολής μας...

Δεν φταίει κανένας άλλος. Εμείς φταίμε, το ξέρουμε, που απατημένοι έστω, ψηφίσαμε αυτά τα σιχαμερά ανδρείκελα που μας κυβερνούν. Τους ραγιάδες, χαρτογιακάδες που σε γλύφουν και σου δίνουν το δικαίωμα να κοκορεύεσαι με αυταρχισμό και υπεροψία....

Και για να έχουμε και καλό ρώτημα, λες "αυτή η συζήτηση στη βάση της δύσκολης κατάστασης στην οποία βρισκόμαστε, θα αποτελέσει ένα πρόσκομμα". Δηλαδή σε ποιά δύσκολη κατάσταση βρίσκεται η Γερμανία;

Με την ισχυρότερη οικονομία στην Ευρώπη, με το μεγάλο κόλπο του Ευρώ που φαλήρισε όλη την Ευρωζώνη και τώρα σας παρακαλάει να την σώσετε;
Ρε Ρέσλερ ποιούς νομίζεις ότι δουλεύεις;

Σε καμιά δύσκολη κατάσταση δεν βρίσκεται η χώρα σου.... Εκτός αν εννοείς την αρχηγό σου την Ανγκέλα; Που δεν την χωνεύουν ούτε οι ίδιοι οι θετοί σου συμπατριώτες.... Ναι αυτή είναι σε δύσκολη πολιτικά θέση...
Και πως να την χωνέψουν; Αφού αυτοί (οι Γερμανοί) δεν θέλουν η Γερμανία να βοηθήσει κανέναν κι αυτή (η Ανγκέλα) κάνει φιλίες με τον Σαρκοζί, το ΔΝΤ κ.α....

Να σου πω κάτι Ρέσλερ; Κι εγώ αν ήμουν Γερμανός δεν θα ήθελα η πατρίδα μου να βοηθήσει καμιά χώρα... Αλλά ακόμα κι αν τελικά βοηθούσαμε κάποια, θα επέλεγα να την έκανα προτεκτοράτο μας. Ετσι θα σκεφτόμουν σαν ένας καλός πατριώτης Γερμανός.

Ομως Ρεσλεράκο δεν είμαι Γερμανός... Είμαι Ελληνας κι έχω να σκεφτώ την δική μου πατρίδα.

Και δεν θέλω την βοήθειά σου. Θέλω την ανεξαρτησία μου. Θέλω να πάρω, αν χρειάζομαι δάνειο, από όπου γουστάρω και με τους όρους και τα επιτόκια που με συμφέρουν.... (ας πούμε από την Ρωσία -λέω τώρα για παράδειγμα).

Δεν θα μου πεις εσύ τι να κάνω. Θέλω να απαλλαχτώ από το συναλλαγματικό βρωμοευρώ σου... να έχω το δικό μου αρχαίο νόμισμα, κι όχι το αντίγραφο του μάρκου σου... Προτιμώ να έχω την ανεξαρτησία μου, την οικονομική μου αυτάρκεια κι ας υποτιμώ όσες φορές θέλω το ΔΙΚΟ ΜΟΥ νόμισμα...

Και να στο πω και διαφορετικά; Αν είχα πατριώτες πολιτικούς κι όχι πουλημένους προδότες τότε θα είχε γίνει η πατρίδα μου μια μικρή υπερδύναμη.... Θα εκμεταλλευόμασταν όλους τους πλουτοπαραγωγικούς πόρους που κρύβει η μικρή μας αλλά πλούσια, Ελλάδα υπέρ του λαού μας. Πετρέλαιο, φυσικό αέριο, χρυσό, ουράνιο, πλουτώνιο, εύφορη ευλογημένη γή, παντοδύναμη ναυτιλία, σύγχρονο τουρισμό, καταπληκτικές και μοναδικές παγκοσμίως φυσικές ομορφιές, τεράστια ένδοξη πολιτιστική ιστορία που έχει γεμίσει αρχαιολογικά έργα τέχνης το υπέδαφος μας. Θα είχαμε γίνει παγκόσμιο φωτεινό παράδειγμα ευημερίας και ανάπτυξης.

Ομως εσύ κι η χώρα σου είχατε άλλα σχέδια για μας. Και οι ξεπουλημένοι πολιτικοί μας τα ακολούθησαν κατά γράμμα.... Και νά μαστε τώρα....

Ερχεσαι και παριστάνεις τον ειδήμονα... τον τεχνοκράτη. Και οι ραγιάδες κρέμονται από τα χείλη σου... τι είπε ο Ρέσλερ; Γιατί το είπε ο Ρέσλερ; Εχει δίκιο ο Ρέσλερ; ...ο αντικαγκελάριος;

Και τα ξεπουλημένα ΜΜΕ αφιερώνουν αράδες για να αναλύσουν τα λεγόμενά σου....

Πιτσιρίκο.... Φιλιππάκο... που μου ήρθες με τους 50 μεγαλοεπιχειρηματίες για να δείς τι θα φάτε από την πατρίδα μας, ξεκουμπίσου. Πάρε δρόμο....

Κι αν νομίζεις ότι θα κάνεις καλές μπίζνες εδώ κι αν ακόμα σου τα χαρίσουν οι σημερινοί κυβερνώντες όλα.... Κι αν σου φτιάξουν και Ζώνες ειδικής φορολόγησης για να επενδύσεις άφοβα και ανέξοδα... και κατεβάσουν και τους μισθούς στα 300 ευρώ για να βρείς φτωχό πεινασμένο προσωπικό, ένα να ξέρεις.
Ολα αυτά θα ανατραπούν σύντομα....

Μόλις η συνταγματική τάξη στην πατρίδα μας, αποκατασταθεί, οι συμφωνίες θα ακυρωθούν.
Τα χρέη θα παραγραφούν μονομερώς.... όπως παρέγραψε και η Γερμανία σου μονομερώς, τις πολεμικές αποζημιώσεις.

Οτι τολμήσεις να φτιάξεις για επένδυση εδώ χωρίς την δημοκρατική άδεια μας και σε ισότιμη διαπραγμάτευση θα κρατικοποιηθεί.
Οπότε το μόνο που πετυχαίνεις αυτή την στιγμή εσύ και οι ομοιοί σου είναι απλά να αυξάνετε το αντιγερμανικό μένος των Ελλήνων.

Ετσι κι αλλιώς εδώ και αρκετό καιρό ο Γερμανικός τύπος βρίζει και λοιδωρεί την πατρίδα μας με άρθρα και εικόνες... Και σας έχουμε ήδη στην μπούκα.

Θα στο πώ λοιπόν στην θετή σου γλώσσα να το καταλάβεις:

Mister Rοesler RAUS...... (κ. Ρέσλερ πάρε δρόμο).

ΘΑΝΟΣ

ΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamily

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο