Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Θηβαϊκή Σκηνή (Ένωσης Μικρασιατών Θήβας)

Γράμμα στο κοινό …………………………………

της Λεμονιάς Κουτσοβασίλη

Όταν σκέφτομαι τη σκηνή του θεάτρου και τη αίσθηση του φόβου πάνω στη σκηνή η καρδιά μου χτυπά όλο και γρηγορότερα. Το αμέσως επόμενο συναίσθημα που με διακατέχει είναι αυτό της ικανοποίησης……… ικανοποίηση ότι δούλεψα όσο καλύτερα μπορούσα . Τα φώτα άναψαν πάνω στη σκηνή, οι θεατές σιωπούν, και τώρα είμαι εδώ, έτοιμη  να με κρίνεται ! Δεν είμαι όμως εγώ, είμαι κάποια άλλη, και αυτή η άλλη κουβαλάει ένα κομμάτι από τη δική μου  ψυχή, και ένα κομμάτι από την δική σας , αγαπητοί θεατές. Εγώ και εκείνη μαζί, με τρόπο ταπεινό θα τσαλακώσουμε το είναι μας, και όταν σβήσουν τα φώτα θα αναρωτηθούμε : « άραγε τα καταφέραμε; ».
Θέλω να πιστεύω πως  το αποτέλεσμα αυτής της τολμηρής πράξης ήταν θετικό. Γιατί αγάπησα αυτό που έκανα, κόπιασα, θυσίασα χρόνο από την οικογένειά μου, από την ξεκούρασή μου και κάνω τον μεσάζοντα τέχνης και κοινού, δίνοντας το μήνυμα ότι, θα έρθουν καλύτερες μέρες, αν η τέχνη, όπως ο καθ’ ένας από μας την αντιλαμβάνεται, είναι εδώ δίπλα και γλυκαίνει το πικραμένο μας μυαλό, σείει την συνείδηση μας,  μορφώνει τα παιδιά μας.
Αν θέλεις να ανέβεις τα σκαλιά της … σκηνής και να ξεκινήσεις μαζί μας ένα καινούργιο ταξίδι, έλα στο εργαστήρι θεάτρου της Θηβαϊκής σκηνής της Ένωσης Μικρασιατών Θήβας . Θετική διάθεση, κέφι αλλά και όρεξη για δουλειά είναι ότι σου ζητάμε.
Πληροφορίες :
Φωτιάδης Αντώνης  τηλ . 6944506163
Κουτσοβασίλη Λεμονιά  τηλ. 2262080437
Facebook : Θηβαϊκή Σκηνή (Ένωσης Μικρασιατών Θήβας)

Ξεκίνημα νέας περιόδου Δευτέρα 10 Οκτωβρίου ώρα 8:00 μ.μ στα γραφεία της Ένωσης Μικρασιατών Θήβας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο