Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Με το γκάζι στο πάτωμα - Αρχίζει το 59ο Ράλι Ακρόπολις

Αγριος όσο και μεθυστικός ο ήχος. Αυτό το γουργουρητό της μηχανής που ακούγεται «ξεδιάντροπα» κάτω από το καπό. Ενας ήχος που μετουσιώνεται σε κινητήρια δύναμη για το όχημα και σε αδρεναλίνη για εκείνον που έχει το δύσκολο έργο να την τιθασεύσει. Να οδηγήσει το αυτοκίνητο μέσα από τις δύσκολες ειδικές διαδρομές. Να φτάσει ως το τέλος.

Από αύριο το απόγευμα, μυρωδιά καμμένου λάστιχου, σκόνη, ιδρώτας μετέχουν στη δική τους γιορτή. Στο Ράλι Ακρόπολις. Εναν από τους πλέον απαιτητικούς και ιστορικούς αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος WRC. Εναν αγώνα που εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασιών, των πετρών, τον συνδυασμό σκληρών, αλλά και πιο μαλακών ειδικών διαδρομών εξωθεί αυτοκίνητα και πληρώματα στα όρια. Το κάνει με συνέπεια από το 1952. Ως ράλι ΕΛΠΑ τότε με νικητή τον θρυλικό Τζόνι Πεσματζόγλου.

Στο Ράλι Ακρόπολις έγινε διεθνές μια χρονιά μετά χάρη στις ενέργειες του Απόστολου Νικολαϊδη. Σύντομα, το 1956 ενσωματώθηκε στο πρόγραμμα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος και το 1973 ήταν στο καλεντάρι του πρώτου παγκόσμιου πρωταθλήματος.

Ο τερματισμός στο Ακρόπολις, πόσω μάλλον, η νίκη ανέκαθεν θεωρούνταν παράσημο τόσο για τον οδηγό, όσο και για τον κατασκευαστή. Λόγω του υψηλού δείκτη δυσκολίας.


Με τα χρόνια, ελληνικό ράλι είχε τη φυσική φθορά του χρόνου. Εχασε σημαντικό μέρος της αίγλης του. Το 1995 δεν συμπεριλήφθηκε στο πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος και τα περισσότερα ξένα πληρώματα δεν έκαναν το ταξίδι για την Αθήνα. Ετσι, νικητής, αναδείχτηκε ο Αρης Βωβός με συνοδηγό τον Κώστα Στεφανή.

Επειτα από αυτό το... καμπανάκι και με τους αγώνες αυτοκινήτου να παύουν να αποτελούν το ρομαντικό σπορ του παρελθόντος, να μετατρέπονται σε αγώνες τεχνολογίας και μηχανικών, η ελληνική οργανωτική επιτροπή προσαρμόστηκε στα δεδομένα και κατάφερε να σώσει το Ακρόπολις που είναι ακόμα εδώ. Επιμένει κι ο επιμένων νικά όπως έλεγε ένα παλιό σλόγκαν.



Ενδιαφέροντα στοιχεία και πληροφορίες

Ο πολυνίκης του θεσμού είναι ο αγαπημένος του κοινού και αδικοχαμένος Κόλιν ΜακΡέι που επικράτησε πέντε φορές μέσα σε επτά χρόνια. Από το 1996 ως και το 2002. Οι δύο πρώτες νίκες του ήταν με Subaru Impreza και οι υπόλοιπες με Ford Focus.
Από τρεις νίκες έχουν οι Σεμπάσιαν Λεμπ, Νίκι Μπιαζιόν και Κάρλος Σάινθ. Ο Ισπανός ολοκλήρωσε την μεγάλη καριέρα του στο Ράλι Ακρόπολις το 2005. Εδώ, άλλωστε, σημείωσε και την πρώτη του νίκη σε αγώνα του WRC.
Ο αγώνας δεν έχει διεξαχθεί μόλις δύο φορές από τότε που ξεκίνησε. Το 1974 λόγω της παγκόσμιας πετρελαϊκης κρίσης και το 2010 επειδή ήταν εκτός προγράμματος.
Στο πάνθεον του Ακρόπολις υπάρχει ειδική θέση για μια γυναίκα. Τη Μισέλ Μουτόν. Την πρώτη και μοναδική γυναίκα που τερμάτισε στην πρώτη θέση. Το πέτυχε το 1982 οδηγώντας το θρυλικό Audi Quattro που εισήγαγε την τετρακίνηση.
Το πιο πετυχημένο αυτοκίνητο του θεσμού είναι το Ford Focus που με τους Κόλιν ΜακΡέι και Μάρκους Γκρόνχολμ να το φτάνουν στα άκρα έχει να υπερηφανεύεται για επτά νίκες. Ακολουθεί με έξι η ιστορική Lancia Integrale.
Από το 1953 οπότε ξεκίνησε μέχρι και το 1973, οπότε μπήκε στο πρόγραμμα του WRC, το Ράλι Ακρόπολις ήταν μια αναμέτρηση δίχως διακοπή. Τα πληρώματα ξεκινούσαν κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις, κάλυπταν 2.500 χιλιόμετρα δίχως ξεκούραση και τερμάτιζαν ξανά στο ίδιο σημείο.
Οι διακοπές και οι διανυκτερεύσεις άρχισαν το 1973. Ο αγώνας έτσι έγινε σαφώς πιο γρήγορος, αλλά και πιο ξεκούραστος.
Το 1997 μπήκαν στο πρόγραμμα και τα προκαθορισμένα σημεία τεχνικού ελέγχου. Τα service park.
Το 2005 το Ράλι Ακρόπολις έκανε άνοιγμα στο ευρύ κοινό με την πρωτοποριακή σούπερ ειδική που διοργανώθηκε στο Ολυμπιακό Στάδιο. Ο κόσμος ανταποκρίθηκε, γέμισε τις εξέδρες, απόλαυσε το θέαμα, αλλά σύντομα ξαναγύρισε στην καθημερινότητά του. Ετσι, η σούπερ ειδική αυτή δεν πραγματοποιείται πια.
Το 1957 το Ράλι Ακρόπολις είχε δύο αφετηρίες. Μία στην Τεργέστη της Ιταλίας και μία στην Αθήνα. Τα πληρώματα συναντιόνταν στη Θεσσαλονίκη και συνέχιζαν μια κοινή διαδρομή.

Η Μισέλ Μουτόν



Ο Κόλιν ΜακΡέι



Οι Ελληνες θρύλοι του Ακρόπολις

Τάσος Λιβιεράτος «Σιρόκο»

Τη δεκαετία του 70' ουδείς μπορούσε να αμφισβητήσει την κυριαρχία του. Τερμάτισε δύο φορές δεύτερος στη γενική κατάταξη (1975,76). Μέχρι και σήμερα μετρά τις περισσότερες (επτά) νίκες ως πρώτος Ελληνας. Ετρεχε με Renault, Datsun και μια ιδιωτική Stratos. Σοβαρός, μετρημένος και χαμηλών τόνων ήταν μπροστά από την εποχή του σε επίπεδο οργάνωσης.

Πρώτος Έλληνας στη γενική κατάταξη: 1970, 1972, 1975, 1976, 1977, 1978, 1980


Γιώργος Μοσχούς

Ενας Alfisti στην ψυχή ραλίστας που έγραψε ιστορία με Datsun – Nissan. Αναδείχτηκε πέντε φορές πρώτος Ελληνας από το 1979 ως το 1986. Οπλα του, εκτός από το καταπληκτικό κοντρόλ, και αυτή η διαφορετική αίσθηση που τον διέκρινε σε σχέση και με το χωματόδρομο -η οποία, αν ήταν και επιμελής, θα μπορούσε να τον είχε οδηγήσει σε διεθνή καριέρα – το πολύ καλό δίκτυο συνεργατών και τεχνικών.



Τάσος Μαρκουίζος «Ιαβέρης»

Ετρεχε χωρίς τακτικές και πολιτικές. Στόχευε πάντα και μόνο στον καλύτερο χρόνο είτε αγωνιζόταν με την κίτρινη Veloce, είτε την «Ντόλι» (σ.σ. Alfa Romeo και οι δύο), είτε με Ford Escort. Το 1979 με τον Κωστή Στεφανή δίπλα του αναδείχτηκαν πρώτοι Ελληνες και πέμπτοι στη γενική και την επόμενη χρονιά σημείωσε αρκετούς πρώτους χρόνους μπροστά κι από τον Αρι Βατάνεν.



Αλέξανδρος Μανιατόπουλος «Λεωνίδας»

Εχει σημειώσει το απόλυτο ρεκόρ σε συμμετοχές, όντας 40 φορές στη ράμπα της αφετηρίας. Το 1969 ήταν τέταρτος στη γενική κατάσταση με το ασπρόμαυρο ΤΤ. Εχει οδηγήσει Zenith 911, Audi 80 GT, Porsche Carrera και Renault.



Στρατής Χατζηπαναγιώτου «Στρατισίνο»

Με τα χρώματα της Nissan έχει επανειλημμένα διακριθεί στο Ράλλυ Ακρόπολις. Το 1991 επικράτησε στην κατηγορία Ν απέναντι στους διεθνείς συνδυασμούς με Nissan Sunny GΤΙ-R και συνοδηγό την Τώνια Παυλή, ενώ ο ίδιος θεωρεί κορυφαία επίδοση την 5η θέση γενικής το 1986 με Nissan 240 RS και τον αείμνηστο Κώστα Φερτάκη.

Πρώτος Έλληνας στη γενική κατάταξη: 1986, 1987



Γιάννης Βαρδινογιάννης «Τζίγγερ»

Είχε και στόχους και στρατηγική σε κάθε του κίνηση και ήξερε να κάνει τις σωστές επιλογές σε αυτοκίνητα και ανθρώπους. Από τις Lancia Delta, πέρασε στα AudiQuattro κι έπειτα στη Toyota Celica πάντα με τον Κωστή Στεφανή δίπλα του σε ρόλο... μαέστρου.

Πρώτος Έλληνας στη γενική κατάταξη: 1988, 1989, 1990, 1991, 1992



Παύλος Μοσχούτης

Οι φίλοι του τον αποκαλούσαν Sezar. Κύριος εκτός των αγώνων και πολύ καλός οδηγός. Αυθεντικός ραλίστας απέδιδε πολύ καλά στα δύσκολα οδοστρώματα, στην ομίχλη, στις λάσπες. Οδήγησε Alfa Veloce, Renault 5, MKII GP1, αλλά και Escort Gr II, Fiat 131 AB, Golf GTi-A, Lancia Delta N και A αλλά και Μazda 323-Ν.



Λεωνίδας Κύρκος

Ισως ο πιο πετυχημένος Ελληνας οδηγός παντός εδάφους. Μέχρι το 1994 έτρεχε σε αγώνες με ασφάλτινο οδόστρωμα, αλλά το Ακρόπολις του ταίριαζε καλύτερα. Το 1998 τερμάτισαν έκτοι στη γενική κατάταξη οδηγώντας Ford Escort και πήραν ένα βαθμό στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Πρώτος Έλληνας στη γενική κατάταξη: 1996, 1998, 1999



Αρης Βωβός

Νικητής του 1995 με τον Κωστή Στεφανή δίπλα του, πολλές φορές πρώτος Ελληνας και από τους καλύτερους οδηγούς που έχει αναδείξει η χώρα μας. Το 1997 με Impreza διεκδικούσε πλασάρισμα στην πεντάδα της γενικής μέχρι που βγήκε εκτός δρόμου κι έχασε χρόνο. Ο τελευταίος μεγάλος Ελληνας οδηγός.

Πρώτος Έλληνας στη γενική κατάταξη: 1994, 1995, 1997, 2004, 2005, 2006, 2007



Ολοι οι νικητές του Ράλι Ακρόπολις

Έτος Οδηγός Συνοδηγός Αυτοκίνητο

1951 Π. Περατικός - Φίατ 1.400

1952 Τζόνι Πεσματζόγλου Νίκος Παπαμηχαήλ Σεβρολέτ

1953 Νίκος Παπαμιχαήλ Σ. Δημητράκος Τζάγκουαρ ΧΚ 120

1954 Π. Παπαδόπουλος Σ. Δημητράκος Όπελ Ρέκορντ

1955 Τζόνι Πεσματζόγλου Μ. Παπανδρέου Όπελ Καντέτ

1956 B. Σοκ Ρ. Μολ Μερσεντές 300 SL

1957 Τζ. Εσταζέ Εσταζέ Φεράρι 250 GT

1958 Τζ. Βιρορέζι Τζ. Μπασαντόνα Λάντσια Αουρέλια

1959 Β. Λέβι Χ. Βάγκνερ Auto Union 1000

1960 B. Σοκ Ρ. Μολ Μερσεντές 220 SL

1961 Ε. Κάρλσον Β. Κάρλσον Saab 96

1962 Ε. Μπόριγκερ Π. Λανγκ Μερσεντές 220 SL

1963 Ε. Μπόριγκερ Ρ. Κνολ Mercedes 300 SΕ

1964 Τομ Τράνα Τζ. Θερμένιους Βόλβο 544

1965 Σ.Μ. Σκούγκ Ταντλακούρε Βόλβο Αμαζόν

1966 Β. Σοντερστόρμ Γκούναρ Πάλμ Λότους Κορτίνα

1967 Π. Χόπκιρκ Ρον Κρέλινγ Μίνι Κούπερ S

1968 Ρότζερ Κλάρκ Τζιμ Πόρτερ Φόρντ Έσορντ

1969 Π. Τοϊβόνεν Μ. Καλάρι Πόρσε 911 S

1970 Ζαν Λικ Τεριέ Καλεβάρτ Ρενό Αλπίν

1971 Ούβε Άντερσον Α. Χερτζ Ρενό Αλπίν Α 110

1972 Χ. Λίντμπεργκ Χ. Έισεντς Φίατ 124 Σπ. 600

1973 Ζαν Λικ Τεριέ Τσ. Ντελφεριέ Ρενό Αλπίν Α 110

1974 Δεν έγινε - -

1975 Βάλτερ Ρερλ Γιόχεν Μπέργκερ Όπελ Ασκόνα 1,9 SR

1976 Xάρυ Κάλστρομ Tζ. Άντερσον Ντάτσουν 160 J

1977 Μπιόρν Βάλντεγκααρντ Χανς Θορζέλιους Φορντ Έσκορντ RS

1978 Βάλτερ Ρερλ Κρίστιαν Γκάισντορφερ Fiat 131 Abarth

1979 Μπιόρν Βάλντεγκααρντ Χανς Τορζέλιους Φορντ Έσκορντ RS

1980 Άρι Βατάνεν Ντέιβιντ Ρίτσαρντς Φορντ Έσκορτ RS

1981 Άρι Βατάνεν Ντέιβιντ Ρίτσαρντς Φορντ Έσκορτ RS

1982 Μισέλ Μουτόν Φαμπρίτσια Πονς Άουντι Κουάτρο

1983 Βάλτερ Ρερλ Κρίστιαν Γκάισντορφερ Λάντσια 037

1984 Στιγκ Μπλόμκβιστ Μπιόρν Σέτεμπεργκ Άουντι Κουάτρο

1985 Τίμο Σαλόνεν Σέπο Χαριάνε Πεζό 205 T16

1986 Γιούχα Κάνκουνεν Γιούχα Πιρόνεν Πεζό 205 T16

1987 Μάρκου Άλεν Ι. Κιβάκι Lancia Delta

1988 Μίκι Μπαζιόν Τ. Σιβιέρο Lancia Delta

1989 Μίκι Μπιαζιόν Τ. Σιβιέρο Lancia Delta

1990 Κάρλος Σάινθ Λουίς Μόγια Toyota Celica

1991 Γιούχα Κάνκουνεν Γιούχα Πιρόνεν Lancia Delta

1992 Ντιντιέ Οριόλ Μπ. Οσελί Lancia Delta

1993 Μίκι Μπιαζιόν Τ. Σιβιέρο Φορντ Έσκορτ

1994 Κάρλος Σάινθ Λουίς Μόγια Σουμπαρού Ιμπρέζα

1995[Σημ. 1] Άρης Βωβός Κώστας Στεφανής Λάντσια

1996 Κόλιν Μακ Ρέι Ντέρεκ Ρίνγκερ Σουμπαρού Ιμπρέζα

1997 Κάρλος Σάινθ Λουίς Μόγια Φορντ Έσκορτ

1998 Κόλιν Μακ Ρέι Νίκι Γκριστ Σουμπαρού Ιμπρέζα

1999 Ρίτσαρντ Μπερνς Ρόμπερτ Ριντ Σουμπαρού Ιμπρέζα

2000 Κόλιν Μακ Ρέι Νίκι Γκριστ Ford Focus WRC

2001 Κόλιν Μακ Ρέι Νίκι Γκριστ Ford Focus WRC

2002 Κόλιν Μακ Ρέι Νίκι Γκριστ Ford Focus WRC

2003 Μάρκο Μαρτίν Μάικλ Παρκ Ford Focus WRC

2004 Πέτερ Σόλμπεργκ Φιλ Μιλς Σουμπαρού

2005 Σεμπάστιαν Λεμπ Ντανιέλ Ελενά Citroën Xsara WRC

2006 Μάρκους Γκρόνχολμ Τίμο Ραουτιάινεν Ford Focus RS WRC 06

2007 Μάρκους Γκρόνχολμ Τίμο Ραουτιάινεν Ford Focus RS WRC 06

2008 Σεμπαστιάν Λεμπ Ντανιέλ Ελενά Citroën C4 WRC

2009 Μίκο Χίρβονεν Γιάρμο Λέχτινεν Ford Focus RS WRC 09

2010 Εκτός προγράμματος

2011 Σεμπαστιάν Οζιέ Ζυλιέν Ινγκρασιά Citroën DS3 WRC

2012 Σεμπαστιάν Λέμπ Ντανιέλ Ελενά Citroën DS3 WRC

Η φετινή διοργάνωση

Και εφέτος, ο Rally Acropolis έχει ως βάση του το παραθαλάσσιο θέρετρο του Λουτρακίου, 90 χλμ από την Αθήνα, κάτι που σημαίνει ότι οι φίλοι του αγώνα θα έχουν την ευκαιρία να κατακλύσουν τις ειδικές διαδρομές Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή.

Μετά την Qualifying Stage των 6,05 χιλιομέτρων το πρωί της Παρασκευής (31 Μαΐου), τα πληρώματα θα κατευθυνθούν ανατολικά μέχρι την Αθήνα και το Ζάππειο όπου θα γίνει η τελετή εκκίνησης (17:00).

Μετά το Ζάππειο, αρχίζει η δράση, με την μαραθώνια ειδική διαδρομή Κινέτα-Πίσσα μήκους 47 χιλιομέτρων, που είναι η μεγαλύτερη δοκιμασία του αγώνα και στη συνέχεια, αργά το απόγευμα υπάρχει η Κινέτα.

Το πρόγραμμα του Σαββάτου περιλαμβάνει 8 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 150 χιλιομέτρων, σε ένα εξαιρετικά απαιτητικό 12-ωρο. Στην διάρκεια της ημέρας, υπάρχουν διαθέσιμα μόλις 30 λεπτά, για σέρβις στα αυτοκίνητα, στην μέση της ημέρας.

Η Κυριακή είναι μια ελαφρώς πιο ήρεμη ημέρα, με μόλις 4 ειδικές διαδρομές.

Στο ράλι Ακρόπολις έχουν δηλώσει συμμετοχή πενήντα πληρώματα, και ανάμεσά τους όλες οι εργοστασιακές ομάδες, και βέβαια για πρώτη φορά η VW Motorsport, η οποία μπορεί να μην έχει την εμπειρία της Citroen ή της Ford επί ελληνικού εδάφους, ωστόσο έχει ήδη επιβεβαιώσει τη δυναμική της στους πέντε προηγούμενους γύρους του θεσμού.

Οι πρωτοπόροι στη βαθμολογία Ogier-Ingrassia αναμένεται να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό με στόχο τη νίκη, τη στιγμή που κανείς δεν πρέπει να υποτιμά την εμπειρία πληρωμάτων όπως οι Hirvonen-Lehtinen, Latvala-Anttila στο Ράλλυ Ακρόπολις, όπως και τον ενθουσιασμό του νεαρού οδηγού της Qatar M-Sport, Mads Ostberg, που με την απαραίτητη προσοχή μπορεί να συνδυαστεί με κορυφαίες επιδόσεις.

Στη νεοσύστατη κατηγορία WRC 2, το παρών θα δώσει ο πρωτοπόρος στη σχετική κατάταξη και νικητής στα Ράλλυ Μεξικό και Αργεντινής, Abdulaziz Al-Kuwari από το Κατάρ, αν και το ενδιαφέρον αναμένεται να στραφεί στις επιδόσεις του πρώην πιλότου της Formula 1, Robert Kubica, o οποίος ήδη από τις πρώτες του επαφές με το Citroen DS3 RRC έχει καταφέρει να εντυπωσιάσει.

Σε εθνικό επίπεδο, οι ελπίδες στρέφονται στο νικητή της κατηγορίας Production του 2009, Λάμπρο Αθανασούλα, ο οποίος φέτος «επιστρέφει» πίσω από το τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer Evo X, ελπίζοντας σε έναν αγώνα χωρίς προβλήματα και, φυσικά, σε ακόμα μια καλή επίδοση.

Η επιστροφή του Κουμπίτσα

Ενας από τους πρωταγωνιστές της φετινής διοργάνωσης είναι ο Πολωνός Ρόμπερτ Κουμπίτσα. Επειτα από το σοβαρό ατύχημα που είχε το Φεβρουάριο του 2011 και τις πολλαπλές επεμβάσεις για να επανέρθει το χέρι του στο 100% της φυσικής του κατάστασης, ο Πολωνός συμμετείχε σε κάποιους αγώνες Ράλι, ώστε να πάρει τα... πάνω του.

Μάλιστα, σε έναν εξ' αυτών πανηγύρισε τη νίκη. Ωστόσο, στο Ακρόπολις θα πραγματοποιήσει το επίσημο... comeback στους αγώνες, καθώς θα είναι η πρώτη φορά που θα αγωνιστεί σε τόσο υψηλό επίπεδο. Ο πρώην πιλότος της Formula1 θα αγωνιστεί στην κατηγορία WRC 2 με ένα Citroen DS3 και ελπίζει αυτή να είναι η αρχή για την επάνοδό του στις πίστες της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Αναλυτικά ο πίνακας συμμετοχών.

1 2 M CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo FIN / FIN CITROEN DS3 WRC WRC 1

2 3 M CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT SORDO Daniel - DEL BARRIO Carlos ESP / ESP CITROEN DS3 WRC WRC 1

3 4 M QATAR M-SPORT WORLD RALLY TEAM OSTBERG Mads - ANDERSSON Jonas NOR / SWE FORD Fiesta RS WRC WRC 1

4 5 M QATAR M-SPORT WORLD RALLY TEAM NOVIKOV Evgeny - MINOR Ilka RUS / AUT FORD Fiesta RS WRC WRC 1

5 6 WRC-T QATAR WORLD RALLY TEAM AL ATTIYAH Nasser - BERNACCHINI Giovanni QAT / ITA FORD Fiesta RS WRC WRC 1

6 7 M VOLKSWAGEN MOTORSPORT LATVALA Jari-Matti - ANTTILA Miikka FIN / FIN VOLKSWAGEN Polo R WRC WRC 1

7 8 M VOLKSWAGEN MOTORSPORT OGIER Sébastien - INGRASSIA Julien FRA / FRA VOLKSWAGEN Polo R WRC WRC 1

8 9 WRC-T VOLKSWAGEN MOTORSPORT MIKKELSEN Andreas - MARKKULA Mikko NOR / FIN VOLKSWAGEN Polo R WRC WRC 1

9 10 WRC-T ABU DHABI CITROEN TOTAL WRT AL QASSIMI Khalid - MARTIN Scott ARE / GBR CITROEN DS3 WRC WRC 1

10 11 WRC-T QATAR WORLD RALLY TEAM NEUVILLE Thierry - GILSOUL Nicolas BEL / BEL FORD Fiesta RS WRC WRC 1

11 12 WRC-T LOTOS TEAM WRC KOSCIUSZKO Michal - SZCZEPANIAK Maciej POL / POL MINI John Cooper Works WRC 1

12 21 WRC-T JIPOCAR CZECH NATIONAL TEAM PROKOP Martin - ERNST Michal CZE / CZE FORD Fiesta RS WRC WRC 1

13 24 QATAR WORLD RALLY TEAM POZZO Gabriel - STILLO Daniel ARG / ARG FORD Fiesta RS WRC WRC 1

14 36 WRC 2 SKYDIVE DUBAI RALLY TEAM AL KETBI Rashid - HEPPERLE Karina ARE / DEU SKODA Fabia S 2000 2 3

15 37 WRC 2 BERTELLI LORENZO BERTELLI Lorenzo - DOTTA Mitia ITA / ITA FORD Fiesta RRC 2 3

16 38 WRC 2 MOTO CLUB IGUALDA TRIVINO BUJALIL Ricardo - HARO Alex MEX / ESP MITSUBISHI Lancer EVO IX 3 3

17 40 WRC 2 SMAILOV ARMAN SMAILOV Arman - RUSOV Andrey KAZ / RUS SUBARU Impreza WRX STI 3 3

18 41 WRC 2 FUCHS NICOLAS FUCHS Nicolas - MUSSANO Fernando PER / ARG MITSUBISHI Lancer EVO X 3 3

19 45 WRC 2 VILLANUEVA ALEXANDER VILLANUEVA Alexander - SANCHEZ Oscar ESP / ESP MITSUBISHI Lancer EVO X 3 3

20 46 WRC 2 VALLARIO MARCO VALLARIO Marco - PASCALE Antonio ITA / ITA MITSUBISHI Lancer EVO X 3 3

21 48 WRC 2 SEASHORE QATAR RALLY TEAM AL-KUWARI Abdulaziz - DUFFY Killian QAT / IRL FORD Fiesta RRC 2 3

22 49 WRC 2 MENTOS ASCANIA RACING KIKIRESHKO Oleksii - LARENS Sergei UKR / EST MINI John Cooper Works 2 3

23 50 WRC 2 MENTOS ASCANIA RACING GORBAN Valeriy - KORSIA Volodymyr UKR / UKR MINI John Cooper Works 2 3

24 71 WRC 2 MOTORTUNE RACING RASHEED Ala'A - MATAR Joseph JOR / LBN FORD Fiesta RRC 2 3

25 72 WRC 2 ALONSO JUAN CARLOS ALONSO Juan Carlos - MONASTEROLO Juan Pablo ARG / ARG MITSUBISHI Lancer EVO X 3 3

26 74 WRC 2 KUBICA ROBERT KUBICA Robert - BARAN Maciek POL / POL CITROEN DS3 RRC 2 3

27 76 WRC 2 BOSOWA RALLY TEAM AKSA Subhan - ARENA Nicola IDN / ITA FORD Fiesta RRC 2 3

28 77 WRC 2 TOP RUN SRL LIGATO Marcos Sebastian - GARCIA Ruben ARG / ARG SUBARU Impreza WRX STI 3 3

29 82 WRC 2 MM - MOTORSPORT PROTASOV Yurii - SIKK Kuldar UKR / EST FORD Fiesta RRC 2 3

30 83 WRC 2 TAMRAZOV OLEKSII TAMRAZOV Oleksii - CHEREPIN Pavlo UKR / UKR FORD Fiesta S 2000 2 3

31 85 TEAM GREECE ATHANASSOULAS Lambros - ZAKHAEOS Nikolaos GRE / GRE MITSUBISHI Lancer Evo X 3

32 86 VAZHEEVSKYI YUKHYM VAZHEEVSKYI Yukhym - GORBIK Oleksandr UKR / UKR SUBARU Impreza WRX STI 3

33 87 HALKIAS THEMIS HALKIAS Themis - MAHAERAS Leonidas GRE / GRE MITSUBISH Lancer EVO IX 3

34 88 NICOLAS JOSE ALBERTO NICOLAS Jose Alberto - RECALT Miguel Angel ARG / ARG MITSUBISHI Lancer Evo X 3

35 89 GREEK FIRE DEPARTMENT ZOUNIS Ioannis - PATRIKOUSSIS Mihalis GRE / GRE SUBARU Impreza WRX STI 3

36 90 KLOUVATOS GEORGE KLOUVATOS George - VLAHOGENIS Andreas GRE / GRE MITSUBISH Lancer EVO IX 3

37 91 KONSTANTAKOS PANOS KONSTANTAKOS Panos - SIDERAKIS Theodoros GRE / GRE SUBARU Impreza WRX STI 3

38 92 HONDA MICHAEL HONDA Michael - VICIKOVA Lydie CZE / CZE CITROEN C2 S1600 5

39 93 KALTSOUNIS HARIS KALTSOUNIS Haris - PERIDIS Andreas GRE / GRE OPEL Corsa S1600 5

40 94 "RO-NI" "RO-NI" - INTZOGLOU Nikos GRE / GRE FORD Fiesta ST 5

41 100 J WRC PARN SANDER PARN Sander - JARVEOJA Ken EST / EST FORD Fiesta R2 6

42 102 J WRC TIDEMAND PONTUS TIDEMAND Pontus - FLOENE Ola SWE / NOR FORD Fiesta R2 6

43 103 J WRC STYLLEX MOTORSPORT KOCI Martin - STARY Petr SVK / CZE FORD Fiesta R2 6

44 104 J WRC AMBERG ANDREAS AMBERG Andreas - LUKKA Mikko FIN / FIN FORD Fiesta R2 6

45 105 J WRC ACSM RALLY TEAM SUAREZ MIRANDA Jose Antonio - CARRERA ESTEVEZ Candido ESP / ESP FORD Fiesta R2 6

46 106 J WRC CASTROL FORD TEAM TURKIYE BOSTANCI Murat - VATANSEVER Onur TUR / TUR FORD Fiesta R2 6

47 107 J WRC BURRI MICHAEL BURRI Michael - MOREAU Gabin CHE / FRA FORD Fiesta R2 6

48 108 J WRC NIEMINEN NIKO NIEMINEN Niko - KORHONEN Mikael FIN / FIN FORD Fiesta R2 6

49 109 J WRC AASEN MARIUS AASEN Marius - ENGAN Marlene NOR / NOR FORD Fiesta R2 6

50 110 J WRC YERAY LEMES LEMES MACIAS Yerey - PENATE LOPEZ Rogelio ESP / ESP FORD Fiesta R2 6



 iefimerida.gr

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο