Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Έλληνας παρουσιαστής ειδήσεων: Όταν έμεινα άνεργος, μοίραζα πίτσες για να ζήσω

Σήμερα ανήκω σε εκείνους που δεν χρωστούν παρά μόνο στην Εφορία.

Όμως ακόμη και στις καλές εποχές δεν κυκλοφορούσα με πολυτελές τζιπ και δεν πήρα δάνειο για να αγοράσω πολυτελή μεζονέτα με πισίνα στη στέγη....


Αυτό δηλώνει στο Πρώτο Θέμα και την Μαρία Λεμονιά, ο Νίκος Μάνεσης.

Ο παρουσιαστής του ALPHA, ιδιαίτερα αποκαλυπτικός, λέει για τα δύσκολα χρόνια που πέρασε:

"Όταν έκλεισε η εφημερίδα "Βραδυνή" στην οποία εργαζόμουν, έμεινα έκπληκτος, πάμπτωχος, υπερχρεωμένος και άνεργος.

Το επόμενο πρωί πήγα στην πιτσαρία της γειτονιάς μου και χρησιμοποιώντας το παπί που είχα τότε κανόνισα να μοιράζω πίτσες.

Παρόλο που τελικά βρέθηκε αμέσως δουλειά σε άλλη εφημερίδα, εγώ είχα λύσει το πρόβλημα του πώς να πληρώνω τα γραμμάτιά μου".


 plektani


Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 σχόλιο:

  1. Και πούμε η είδηση ρε φίλε...Και εγώ όταν ήμουν φοιτητής, δούλεψα 4 χρόνια σερβιτόρος, σε εργοστάσια, οικοδομή κλπ. Πάντα όμως τίμιες δουλιές. Και αν χρωστάς εσύ στην εφορία, τι να πούμε και εμείς. Χρωστάμε σε όσους μιλούν Ελληνικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο